Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Synes det er vildt hvis man skal vente med udredning til 5 tab!

Jeg har lige fået min første mens efter aborten, så afventer æl

Spændende

i går fik jeg mega ondt i maven og i dag her til morgen har jeg bare sådan ondt i mave og lænd som om jeg skal have mens i dag agtigt. Og så pludselig kvalme og svimmelhed. Kroppen opfører sig mærkeligt.

jeg plejer altid at have ømme bryster fra æl til mens. Altså to uger med ømme bryster. Nu er der intet overhovedet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Sbb1990 skriver:

Åh, det ville jeg ønske vi fik. Synes det er vildt, de har lavet det om til 5 gange i Aalborg

5 gange?! Hvor har du det fra? Det håber jeg virkelig ikke er rigtigt

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

5 gange?! Hvor har du det fra? Det håber jeg virkelig ikke er rigtigt

Jeg har set et opslag på Instagram, at Aalborg har lavet det om.

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Sbb1990 skriver:

Jeg har set et opslag på Instagram, at Aalborg har lavet det om.

Det håber jeg bare ikke er rigtigt  

der står stadig på deres hjemmeside at det er 3..

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Det håber jeg bare ikke er rigtigt  

der står stadig på deres hjemmeside at det er 3..

Tro mig, jeg ønsker virkelig heller ikke, at ændringen er trådt i kraft eller gør det

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Den var 6 dage længere, end den første (hvor kirurgisk abort var cyklusdag 1). Så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal regne med nu. 

Så nu tager jeg en mens mere (og håber den bliver mere "normal" og hopper med i novembertråden.

Øv ked af på dine vegne. Men forhåbelig at den snart kommer til sit normale igen. Og at november bliver en god månede for os alle.

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Hehe nej, jeg er et håbløs projekt �� Forventet mens er d.2 november, men hvem ved, den er lidt ustabil den her skide cyklus altså.

Haha, men forstår dig fuldt ud. Kender det alt for godt.

mig spændende med testdag d.2, jeg har jo testdag  D. 4 så vi meget tæt på hinanden.  
tester du stadigvæk hver dag? 
må indrømme den ene fejl jeg lavet i en af dagene med mit ægløsningstest så det endte med at jeg ikke anet hvornår min æltest bliv positiv, det fik mig til at miste håbet for om vi har ramt æl den her gang, da vi har skudt i blinde. Så jeg tester nok måske Aller tidligst 2 dage før hvad min app siger at jeg skal ha menses. Så det vil sige tidligst begynder jeg og teste D. 2 men må se har ikke ret meget håb selv

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Haha, men forstår dig fuldt ud. Kender det alt for godt.

mig spændende med testdag d.2, jeg har jo testdag  D. 4 så vi meget tæt på hinanden.  
tester du stadigvæk hver dag? 
må indrømme den ene fejl jeg lavet i en af dagene med mit ægløsningstest så det endte med at jeg ikke anet hvornår min æltest bliv positiv, det fik mig til at miste håbet for om vi har ramt æl den her gang, da vi har skudt i blinde. Så jeg tester nok måske Aller tidligst 2 dage før hvad min app siger at jeg skal ha menses. Så det vil sige tidligst begynder jeg og teste D. 2 men må se har ikke ret meget håb selv

Ja det er hyggeligt nok at være så tæt og kunne følges på den måde.

jeg testede ALT for tidligt forleden, og vidste den ville være negativ. Testede jo på ingen måde ÆL, så håbede at gøre det samme med graviditet. Også fordi vi jo netop “kun” havde sex tre gange, hvor vi sidst havde 6 ud af 7 dage. Men i går og i dag har jeg haft mens lign. Smerter i lænd og mave. Plus jeg pludseligt blev svimmel i morges efter en omgang kvalme og så en enkelt opkastning og har faktisk ikke kastet op en hel måned. Og så tænker man jo, hvad er nu det? Og plejer godt nok at have monster ømme bryster fra ÆL til mens og der er så til gengæld ingenting. Man kan sgu ikke stole på sin krop

Husk at sædcellerne kan overleve op til 7 dage i kvinden, så måske du ikke skal miste håber helt Jeg tror på dig! Men det er hårdt, når man ser “alle andre” bliver gravide. Kæft denne tråd er en gave, den hjælper virkelig til at man kan få luft og uden at føle sig dum fordi vi alle er samme sted

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ja det er hyggeligt nok at være så tæt og kunne følges på den måde.

jeg testede ALT for tidligt forleden, og vidste den ville være negativ. Testede jo på ingen måde ÆL, så håbede at gøre det samme med graviditet. Også fordi vi jo netop “kun” havde sex tre gange, hvor vi sidst havde 6 ud af 7 dage. Men i går og i dag har jeg haft mens lign. Smerter i lænd og mave. Plus jeg pludseligt blev svimmel i morges efter en omgang kvalme og så en enkelt opkastning og har faktisk ikke kastet op en hel måned. Og så tænker man jo, hvad er nu det? Og plejer godt nok at have monster ømme bryster fra ÆL til mens og der er så til gengæld ingenting. Man kan sgu ikke stole på sin krop

Husk at sædcellerne kan overleve op til 7 dage i kvinden, så måske du ikke skal miste håber helt Jeg tror på dig! Men det er hårdt, når man ser “alle andre” bliver gravide. Kæft denne tråd er en gave, den hjælper virkelig til at man kan få luft og uden at føle sig dum fordi vi alle er samme sted

Ja mega hyggeligt at kunne følges. Og bare generelt at have den her side hvor vi alle os der er i samme sted kan følge og holde håbet oppe for hinanden. 

så du venter nu med at teste til der gå nogle dage? Og årh hvor spændende hvem ved måske er der gang i noget men ja man skal passe på at ens højt ønske man har ikke skal lege med en og at kroppen leger med vores hjerner. Man skal virkelig passe på at det kroppen signalere ikke er noget psykisk. Og netop man kan ikke stole på kroppen.

og nej jeg har ikke mistet håbet helt for man kan aldrig vide. Ligepludselig så sker det, vi må bare alt hvad vi kan.

og tænker du herinde? Eller mener du at der nogle du kender/nogen famillie der er blivet gravide?

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Det er faktisk lidt pudsigt at vi ligger så tæt, nogle af os

Jeg forventer mens d. 3. november, og tænker jeg tester d. 2., på min fødselsdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.