Love Angel skriver:
Haha, men forstår dig fuldt ud. Kender det alt for godt. 
mig spændende med testdag d.2, jeg har jo testdag D. 4 så vi meget tæt på hinanden.
tester du stadigvæk hver dag?
må indrømme den ene fejl jeg lavet i en af dagene med mit ægløsningstest så det endte med at jeg ikke anet hvornår min æltest bliv positiv, det fik mig til at miste håbet for om vi har ramt æl den her gang, da vi har skudt i blinde.
Så jeg tester nok måske Aller tidligst 2 dage før hvad min app siger at jeg skal ha menses. Så det vil sige tidligst begynder jeg og teste D. 2 men må se har ikke ret meget håb selv
Ja det er hyggeligt nok at være så tæt og kunne følges på den måde. 
jeg testede ALT for tidligt forleden, og vidste den ville være negativ. Testede jo på ingen måde ÆL, så håbede at gøre det samme med graviditet. Også fordi vi jo netop “kun” havde sex tre gange, hvor vi sidst havde 6 ud af 7 dage. Men i går og i dag har jeg haft mens lign. Smerter i lænd og mave. Plus jeg pludseligt blev svimmel i morges efter en omgang kvalme og så en enkelt opkastning og har faktisk ikke kastet op en hel måned. Og så tænker man jo, hvad er nu det? Og plejer godt nok at have monster ømme bryster fra ÆL til mens og der er så til gengæld ingenting. Man kan sgu ikke stole på sin krop 

Husk at sædcellerne kan overleve op til 7 dage i kvinden, så måske du ikke skal miste håber helt
Jeg tror på dig! Men det er hårdt, når man ser “alle andre” bliver gravide. Kæft denne tråd er en gave, den hjælper virkelig til at man kan få luft og uden at føle sig dum fordi vi alle er samme sted 
Anmeld
Citér