Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Vi klør på og håber det snart lykkedes igen - men vi får en henvisning til enheden for gentagne tab til en udredning

Åh, det ville jeg ønske vi fik. Synes det er vildt, de har lavet det om til 5 gange i Aalborg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Nårh øv øv altså. Hvor mange dage var den forsinket? Det træls når cyklus ændre længde. Især når den forlænges.

Den var 6 dage længere, end den første (hvor kirurgisk abort var cyklusdag 1). Så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal regne med nu. 

Så nu tager jeg en mens mere (og håber den bliver mere "normal" og hopper med i novembertråden.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

TakDet håber jeg også

og hehe du kunne ikke lad være alligvelet.men sådan er det når man ønsker sig noget så højt. Hvor langt er du i din cyklus nu?

Hehe nej, jeg er et håbløs projekt �� Forventet mens er d.2 november, men hvem ved, den er lidt ustabil den her skide cyklus altså.

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh altså, det gør så ondt, var har også tre tabte.

Hvordan er det nu med din cyklus? Hvor er du henne i den nu?

Det er jeg ked af at høre. Synes det er vildt hvis man skal vente med udredning til 5 tab!

Jeg har lige fået min første mens efter aborten, så afventer æl

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sommersol2021

Bubbi11 skriver:

Det håber jeg også for os begge to! Afventer at jeg stopper med at bløde og teste positivt og derefter skal jeg så igang med at ÆL teste

Håber for dig du hurtigt kommer tilbage i cyklus Min G-test var faktisk stadig meget positiv da jeg fik første ægløsning… 

Anmeld Citér

24. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Positiv test, så testdag d. 8/11. Men har allerede mistet håbet for denne cyklus… 

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sommersol2021

__anonym skriver:

Positiv test, så testdag d. 8/11. Men har allerede mistet håbet for denne cyklus… 

Hvorfor har du mistet håbet allerede? 

Anmeld Citér

24. oktober 2023

__anonym

Sommersol2021 skriver:

Hvorfor har du mistet håbet allerede? 

Der er ikke mulighed for det i dag… Og jeg ved godt der stadig er chance for det lykkedes, men det har bare lige taget håbet fra mig. Og nok også fordi jeg bare synes det hele er i mod os hele tiden

Anmeld Citér

24. oktober 2023

Sommersol2021

__anonym skriver:

Der er ikke mulighed for det i dag… Og jeg ved godt der stadig er chance for det lykkedes, men det har bare lige taget håbet fra mig. Og nok også fordi jeg bare synes det hele er i mod os hele tiden

Ah okay. Men hvis I har mulighed i morgen, så rammer i jo stadig totalt Jeg er blevet gravid 2 gange, hvor vi ikke var sammen på den dag testen blev positiv, men først dagen efter. Men forstår dig godt, det kan være svært at holde modet oppe nogle gange 

Anmeld Citér

25. oktober 2023

__anonym

Sommersol2021 skriver:

Ah okay. Men hvis I har mulighed i morgen, så rammer i jo stadig totalt Jeg er blevet gravid 2 gange, hvor vi ikke var sammen på den dag testen blev positiv, men først dagen efter. Men forstår dig godt, det kan være svært at holde modet oppe nogle gange 

Dejligt. Ja det er svært at holde modet oppe, men krydser selvfølgelig for at det lykkedes Og hvis ikke, så bliver min cyklus “kort” (32 dage)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.