Love Angel skriver:
Ja mega hyggeligt at kunne følges. Og bare generelt at have den her side hvor vi alle os der er i samme sted kan følge og holde håbet oppe for hinanden.
så du venter nu med at teste til der gå nogle dage?
Og årh hvor spændende hvem ved måske er der gang i noget
men ja man skal passe på at ens højt ønske man har ikke skal lege med en og at kroppen leger med vores hjerner. Man skal virkelig passe på at det kroppen signalere ikke er noget psykisk. Og netop man kan ikke stole på kroppen.
og nej jeg har ikke mistet håbet helt for man kan aldrig vide. Ligepludselig så sker det, vi må bare
alt hvad vi kan. 
og tænker du herinde? Eller mener du at der nogle du kender/nogen famillie der er blivet gravide?
Ja, det er godt fundet på, at lave sådan en hjemmeside, hvor man kan støtte hinanden og hjælpe hinanden osv.
Amen, jeg har helt sikkert en falsk positiv, kom til at lægge en test nogle timer efter jeg havde taget den (vedhæfter billede). Igen, der er 8 dage, så tvivler på den er sand. I så fald er det en af de tidligste man kan tage “ablo tidlig graviditetstest” fra apoteket, som kan gå helt ned til 5hcg. De plejer aldrig at virke, synes jeg ikke. Ikke engang de gange jeg har været gravid, alligevel tog jeg den. Men igen, sikkert falsk positiv!
ja, psyken bliver spillet med, den kan gøre alt muligt lir ved kroppen. Det er slet ikke til at forstå.
Godt! Jeg tror på dig 
Inden jul
Måske den perfekte julegave 
Mine kolleger og veninder 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér