Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Øv ked af på dine vegne. Men forhåbelig at den snart kommer til sit normale igen. Og at november bliver en god månede for os alle.

Lad os håbe det  

Det er min fødselsdag i november, så det må gerne bringe held med sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja mega hyggeligt at kunne følges. Og bare generelt at have den her side hvor vi alle os der er i samme sted kan følge og holde håbet oppe for hinanden. 

så du venter nu med at teste til der gå nogle dage? Og årh hvor spændende hvem ved måske er der gang i noget men ja man skal passe på at ens højt ønske man har ikke skal lege med en og at kroppen leger med vores hjerner. Man skal virkelig passe på at det kroppen signalere ikke er noget psykisk. Og netop man kan ikke stole på kroppen.

og nej jeg har ikke mistet håbet helt for man kan aldrig vide. Ligepludselig så sker det, vi må bare alt hvad vi kan.

og tænker du herinde? Eller mener du at der nogle du kender/nogen famillie der er blivet gravide?

Ja, det er godt fundet på, at lave sådan en hjemmeside, hvor man kan støtte hinanden og hjælpe hinanden osv. 

Amen, jeg har helt sikkert en falsk positiv, kom til at lægge en test nogle timer efter jeg havde taget den (vedhæfter billede). Igen, der er 8 dage, så tvivler på den er sand. I så fald er det en af de tidligste man kan tage “ablo tidlig graviditetstest” fra apoteket, som kan gå helt ned til 5hcg. De plejer aldrig at virke, synes jeg ikke. Ikke engang de gange jeg har været gravid, alligevel tog jeg den. Men igen, sikkert falsk positiv! 

ja, psyken bliver spillet med, den kan gøre alt muligt lir ved kroppen. Det er slet ikke til at forstå.

Godt! Jeg tror på dig Inden jul Måske den perfekte julegave

Mine kolleger og veninder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Christy123 skriver:

Det er faktisk lidt pudsigt at vi ligger så tæt, nogle af os

Jeg forventer mens d. 3. november, og tænker jeg tester d. 2., på min fødselsdag 

Ja det ret sjov nogle af os ligger så tæt på hinanden.

og årh hvor spændende og hvilket gave det vil være hvis man tester positiv på sin fødselsdag

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Lad os håbe det  

Det er min fødselsdag i november, så det må gerne bringe held med sig.

Håber også for os alle.  Og min mand har også fødselsdag starten af november. Så håber at jeg kan give ham en ekstra fødselsdags gave

Anmeld Citér

25. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ja, det er godt fundet på, at lave sådan en hjemmeside, hvor man kan støtte hinanden og hjælpe hinanden osv. 

Amen, jeg har helt sikkert en falsk positiv, kom til at lægge en test nogle timer efter jeg havde taget den (vedhæfter billede). Igen, der er 8 dage, så tvivler på den er sand. I så fald er det en af de tidligste man kan tage “ablo tidlig graviditetstest” fra apoteket, som kan gå helt ned til 5hcg. De plejer aldrig at virke, synes jeg ikke. Ikke engang de gange jeg har været gravid, alligevel tog jeg den. Men igen, sikkert falsk positiv! 

ja, psyken bliver spillet med, den kan gøre alt muligt lir ved kroppen. Det er slet ikke til at forstå.

Godt! Jeg tror på dig Inden jul Måske den perfekte julegave

Mine kolleger og veninder

Jeg håber for dig at den er der

Og ved det er møg svært, men gør dig selv den tjeneste at ikke håbe for meget. Især når du har lagt den i flere timer før du så på den.

Anmeld Citér

26. oktober 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Sbb1990 skriver:

Har du heller ingen app, så du ved hvornår du ca har ÆL? Sejt du ikke tester, men bare afventer din mens. Så sej er jeg ikke.

Jeg har en app men mere fordi så ved jeg sådan ca. hvornår mens kommer så jeg ikke bliver overrasket. Jeg har brugt æl teste mm, i tidernes morgen inden jeg fik børn men det psykede mig så meget. Nu jeg mere afslappet i det tror jeg fordi jeg har børn i forvejen ����‍♀️

Anmeld Citér

26. oktober 2023

Imaong90

Love Angel skriver:

Velkommen og Held og Lykke til dig også håber du snart stå med en positiv test.

Håber også du snart står med en positiv test 

Anmeld Citér

26. oktober 2023

Imaong90

Sbb1990 skriver:

Spændende

i går fik jeg mega ondt i maven og i dag her til morgen har jeg bare sådan ondt i mave og lænd som om jeg skal have mens i dag agtigt. Og så pludselig kvalme og svimmelhed. Kroppen opfører sig mærkeligt.

jeg plejer altid at have ømme bryster fra æl til mens. Altså to uger med ømme bryster. Nu er der intet overhovedet.

Det har jeg også altid, altså ømme bryster to cyklusser tilbage havde jeg intet af ømme bryster og var gravid mistede dog i uge 5 

Anmeld Citér

26. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg håber for dig at den er der

Og ved det er møg svært, men gør dig selv den tjeneste at ikke håbe for meget. Især når du har lagt den i flere timer før du så på den.

Jeps, jeg ved det. Forsøger virkelig at “glemme” den

Anmeld Citér

26. oktober 2023

Sbb1990

Imaong90 skriver:

Jeg har en app men mere fordi så ved jeg sådan ca. hvornår mens kommer så jeg ikke bliver overrasket. Jeg har brugt æl teste mm, i tidernes morgen inden jeg fik børn men det psykede mig så meget. Nu jeg mere afslappet i det tror jeg fordi jeg har børn i forvejen ����‍♀️

Hvor mange børn har du? Jeg har en søn på 2 år. Havde håbet han havde en søskende nu, men sådan skulle verden ikke vise sig at se ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.