Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Nå piger. Jeg tror jeg snart er med på næste test tråd. Jeg bløder meget lige nu og har murren i underlivet og ingen tegn på graviditet

Jeg er i sommerhus lige nu og når jeg kommer hjem tager jeg lige en graviditets test igen. Men tror desværre løbet er kørt her. 

4+5  

Ikke for at tag håbet fra dig, men når du bløder så meget er løbet så ikke kørt? 
og når du er 4+5 var din menses så meget forsinket?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ikke for at tag håbet fra dig, men når du bløder så meget er løbet så ikke kørt? 
og når du er 4+5 var din menses så meget forsinket?

Jo det er også det jeg skriver det er bare lige for at se. i min terminsgruppe er der mange der bløder i deres graviditeter. Sååå nu må jeg se. Det er stoppet igen men stadig. Tror ikke der er meget håb tilbage. 

Ringer til lægen imorgen og ser om jeg kan få taget blodprøver  

Men så jeg med igen i næste måned  

Anmeld Citér

22. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Jo det er også det jeg skriver det er bare lige for at se. i min terminsgruppe er der mange der bløder i deres graviditeter. Sååå nu må jeg se. Det er stoppet igen men stadig. Tror ikke der er meget håb tilbage. 

Når okay, undskyld må ha misforstået

Og okay ja man ved aldrig, for der er nogle der bløder i graviditet. Jeg har selv prøvet det med mit første barn i sin tid (hun er 9 år nu) og der blødte jeg i 2 dage da jeg var 5 uger henne, men efter de 2 dage så stoppet det. Du må opdatere os løbene

Anmeld Citér

22. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
mor_til_2_ skriver:

Krydser for dig selvom jeg ved du indstiller dig på at skulle prøve igen. 

Lægen på Slagelse sygehus sagde så sent som sidste måned til mig, at 25% bløder i graviditeten, såå der er jo håb. Selvom det dog altid er gået godt for mig selv med blødning og graviditet, men det er jo fakta at mange andre klarer den

Anmeld Citér

23. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Flere tegn på at menstruation er på vej..Men intet blod endnu.

Til gengæld er æl-testen nu negativ. Se billede.

Jeg tænker, om der kan have været fejl, på den anden test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Jeg hopper med i novembertråden - desværre endte min graviditet endnu en gang med en SA her 7+0.. nu skal cyklus bare igang igen og så må vi op på hesten og prøve ved næste ÆL - hvis den kommer ligeså hurtigt om sidst så forventer jeg den kommer om 2 ugers tid og så gider jeg ikke flere MA/SA/bio

Anmeld Citér

23. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Bubbi11 skriver:

Jeg hopper med i novembertråden - desværre endte min graviditet endnu en gang med en SA her 7+0.. nu skal cyklus bare igang igen og så må vi op på hesten og prøve ved næste ÆL - hvis den kommer ligeså hurtigt om sidst så forventer jeg den kommer om 2 ugers tid og så gider jeg ikke flere MA/SA/bio

Jeg er ked af dit tab. Jeg forstår dig fuldt ud. Var selv igennem en missed abortion, 9+, i august. Fik mens i september og æl start oktober. Er over forventet mens start nu, men har mange tegn på, at den er på vej. Dog intet blod endnu. Testrde dog negativ på g-test igår. Så tror løbet er kørt og venter utålmodigt på mens nu.

Og får at gøre det hele værre, skriver en veninde idag..."Eeej, det er så vildt. Jeg er gravid". Jeg har mest lyst til at slå hende lige nu.

Anmeld Citér

23. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Så startede den fertile periode rigtigt denne gang måske jeg er heldig, at denne cyklus ikke bliver overdrevet lang er på CD 17, så er spændt på hvornår jeg får positiv æl-test

Anmeld Citér

23. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Bubbi11 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det så tarveligt med alle de tab. Har også lige haft en SA og venter første æl hvor vi kan prøve. 

Håber næste graviditet holder ved for os begge!

Anmeld Citér

23. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Bubbi11 skriver:

Er ked af dine tab

Vi mistede 3, fik vores datter, og mistede igen i juni

Håber det forløber sig hurtigt, og at du snart får en vellykket og blivende graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.