Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Ja det har jeg. Vi har også lige mistet den første her ved forsøg på baby 2, så jeg forventer ikke det bliver nemmere i denne omgang desværre. Men jeg håber da Nu må vi se om jeg skal holde ædru nytår igen i år, de sidste 3 har været gravid+gravid+amning

Fordi du har mistet en af nytårene? Hvis du siger gravid+gravid+amning, men at I nu forsøger baby to?

jeg er også spændt. Med vores søn fandt jeg faktisk ud af juleaften, at jeg var gravid. Den bedste julegave nogensinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hehe det okay. Og ja mente selv også at den var tæt og plejer at når den er så tæt kl 12 ca så plejer den også at være helt positiv om aften. Øv altså hvis ikke jeg lavet det fejl om aften den mandag så vil jeg nok ha kunne bekræfte en positiv test nu aner jeg intet om hvornår æltest bliv positiv. Og aner ikke hvornår æl vil så finde sted og dermed heller ikke vil Ane hvornår jeg skal teste mm fantastisk det var det jeg manglet så nu kan jeg gå rundt igennem den her månede som en høne uden hovede 

Og hvor spændende. Ved godt du ikke tester for æl den her månede, men vil bare spørger de andre måneder hvor du testet for æl Plejer din æl test så passe med hvad din app forslog om hvornår du skulle ha æl? 
og ja det mega spændende at følges ad og når man har test dag tæt på hinandens

Åh ja, det kan jeg godt se. Man er næsten nødt til at teste to gange dagligt i sådan 7 dage. Jeg gør det ikke, men det er lige før, netop fordi den kan være negativ om morgenen og positiv om aftenen. Frustrerende altså. Jeg håber I alligevel har ramt plet

sidste gang var den positiv dagen efter appen, men ellers plejer den at passe. Men jeg har faktisk ikke altid brugt ÆLtest, det er kun indimellem og ikke i hele den fertile periode. Men jeg får vanvittige mavesmerter under ægløsning, så tror vi tilfældigvis har ramt tidspunktet denne gang, men det vil tiden vise. Sidste cyklus havde vi sex hver dag pånær en gang, denne gang havde vi sex 3 gange. De to første dage i den fertile periode og på det jeg vil skyde var dagen for ÆL. Håber jeg kan undgå at teste for graviditet også, men ved det nu ikke helt.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Fordi du har mistet en af nytårene? Hvis du siger gravid+gravid+amning, men at I nu forsøger baby to?

jeg er også spændt. Med vores søn fandt jeg faktisk ud af juleaften, at jeg var gravid. Den bedste julegave nogensinde

Ja mistede den ene af “nytårsgraviditeterne”, har tre tab i alt desværre. 

Hvor hyggeligt at teste positivt juleaften

Anmeld Citér

21. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Åh ja, det kan jeg godt se. Man er næsten nødt til at teste to gange dagligt i sådan 7 dage. Jeg gør det ikke, men det er lige før, netop fordi den kan være negativ om morgenen og positiv om aftenen. Frustrerende altså. Jeg håber I alligevel har ramt plet

sidste gang var den positiv dagen efter appen, men ellers plejer den at passe. Men jeg har faktisk ikke altid brugt ÆLtest, det er kun indimellem og ikke i hele den fertile periode. Men jeg får vanvittige mavesmerter under ægløsning, så tror vi tilfældigvis har ramt tidspunktet denne gang, men det vil tiden vise. Sidste cyklus havde vi sex hver dag pånær en gang, denne gang havde vi sex 3 gange. De to første dage i den fertile periode og på det jeg vil skyde var dagen for ÆL. Håber jeg kan undgå at teste for graviditet også, men ved det nu ikke helt.

Jeg tester også i flere dage, 2 gange om dagen. Men fordi om mandagen da jeg startet med at teste. Testede jeg først ca kl 12 om mandagen men om mandag ca kl 18 da jeg testede, der gjort jeg det ikke rigtig. Og det kostede det lige mig den her månede men altså. Vi har haft sex i mandags og onsdags og her til aften. Så må vi se om vi har ramt noget. Så nu starter min ventetid. Men problemet er at jeg intet aner hvornår jeg kan begynde at teste og aner overhovedet ikke hvornår jeg burdte forvente mens dag. Men har ikke andet for end at gå ud fra min app. Nu er vi over midnat så vi er jo kommet ind i dagen lørdag, og i følge min app er det i dag der er ægløsningsdagen. Og selvom jeg ved at det ikke passer for jeg få som regel ægløsning før det, så er jeg nød til den her cyklus at følge hvad min app siger også må jeg regne og teste efter hvad den siger. Men som sagt så starter min ventetid nu.

Og hvor spændende, håber i har ramt plet. Men så er din ventetid vist også startet.

Anmeld Citér

21. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Hvor er det træls. Ja det er ikke nemt

Ja, så nu venter jeg bare på den fertile periode alligevel…

Anmeld Citér

21. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Min krop er et mysterie..

Dag 1-6 menstruation 

Dag 12 og 14 positiv ægløsningstest 

Dag 21 scanning, der viser, at jeg har haft ægløsning 

Dag 29 positiv ægløsningstest igen

Dag 30 (idag) negativ graviditetstest (billede)

Hvad sker der?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
KNV skriver:

Dag 1-6 menstruation 

Hvad sker der?

Hmm mystisk. Men mon ikke din mens er lige på trapperne så?

Anmeld Citér

21. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Hmm mystisk. Men mon ikke din mens er lige på trapperne så?

Det er lige før jeg håber, for det her er simpelthen for mærkeligt.

Dog ved jeg ikke, om man kan få menstruation med forhøjet LH i kroppen?

Anmeld Citér

21. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Ja, så nu venter jeg bare på den fertile periode alligevel…

Årh hvor surt altså. Ja og jeg har taget en enkelt test forkert i mandags om aften og har ødelagt hele måneden, nu gå jeg rundt igennem resten af måneden som en høne uden hovede. Aner intet om hvornår min ægløsning fandt sted, og dermed aner jeg ikke hvornår jeg skal teste. Så jeg er nød til at følge hvad min app siger og teste ud fra hvad den siger. Og den siger at det er idag der er ægløsningsdag, og selvom jeg ved at det ikke passer fordi jeg er en af dem der få ægløsning meget tidlig i cyklus. Men så er jeg alligvelet nød til at bruge appen til at gå ud fra når jeg skal tælle dage til jeg skal teste. Måske tester jeg først når appen siger den dag jeg forventer menses at jeg så tester der. Appen siger at jeg først forventer mens D.4 november. Så min ventetid starter nu.

Anmeld Citér

21. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Dag 1-6 menstruation 

Hvad sker der?

Hmmm mærkeligt. Hvor lang er din cyklus?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.