Love Angel skriver:
Hehe det okay. Og ja mente selv også at den var tæt og plejer at når den er så tæt kl 12 ca så plejer den også at være helt positiv om aften. Øv altså hvis ikke jeg lavet det fejl om aften den mandag så vil jeg nok ha kunne bekræfte en positiv test
nu aner jeg intet om hvornår æltest bliv positiv. Og aner ikke hvornår æl vil så finde sted og dermed heller ikke vil Ane hvornår jeg skal teste mm
fantastisk det var det jeg manglet så nu kan jeg gå rundt igennem den her månede som en høne uden hovede
Og hvor spændende. Ved godt du ikke tester for æl den her månede, men vil bare spørger de andre måneder hvor du testet for æl Plejer din æl test så passe med hvad din app forslog om hvornår du skulle ha æl?
og ja det mega spændende at følges ad og når man har test dag tæt på hinandens
Åh ja, det kan jeg godt se. Man er næsten nødt til at teste to gange dagligt i sådan 7 dage. Jeg gør det ikke, men det er lige før, netop fordi den kan være negativ om morgenen og positiv om aftenen. Frustrerende altså. Jeg håber I alligevel har ramt plet 
sidste gang var den positiv dagen efter appen, men ellers plejer den at passe. Men jeg har faktisk ikke altid brugt ÆLtest, det er kun indimellem og ikke i hele den fertile periode. Men jeg får vanvittige mavesmerter under ægløsning, så tror vi tilfældigvis har ramt tidspunktet denne gang, men det vil tiden vise. Sidste cyklus havde vi sex hver dag pånær en gang, denne gang havde vi sex 3 gange. De to første dage i den fertile periode og på det jeg vil skyde var dagen for ÆL. Håber jeg kan undgå at teste for graviditet også, men ved det nu ikke helt.
Anmeld
Citér