Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Nu har jeg godt nok en app der fortæller mig det. Men hvis jeg var dig vil jeg så tag det længeste. Det vil sige d. 19 der vil være din testdag.

Okay, så 48 timer fra den positive æl-test + 14 dage. Tak. Jeg har aldrig brugt æl-teste før, så har slet ikke tænkt over det før nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Ah okay, det kan jeg godt se. Det er jeg utroligt ked af. Hvornår aborterede du? Har selv haft to aborter i år, det er hårdt  

For 3 uger siden. Øv du også har haft aborter. Har du børn i forvejen også? Jeg har en datter, det hjælper lidt på optimismen ift. det kan lykkes

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Åh ja, så er det lidt spændende, hvornår det kommer. Det lyder også super forvirrende, når du ikke rigtig kender dine symptomer længere, men ja, kroppen kan godt ændre sig. 

sad lige og kiggede gamle tests igennem fra de tidligere graviditeter og der var stregerne også nemmere at se. Også derfor jeg selv tænker den ikke er der. Selvom det er en valmed alm. test, så ja, nok ikke denne gang.

Ja det pænt træls.

og ja det bare øv for os. Hvis ikke du er gravid, kan du når stadig og teste igen sidst i oktober?

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Okay, så 48 timer fra den positive æl-test + 14 dage. Tak. Jeg har aldrig brugt æl-teste før, så har slet ikke tænkt over det før nu.

Nej det er heller ikke nemt. Æl test verden, er en helt ny verden for sig. 

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

For 3 uger siden. Øv du også har haft aborter. Har du børn i forvejen også? Jeg har en datter, det hjælper lidt på optimismen ift. det kan lykkes

Det er jeg ked af at høre, det er ikke længe siden nej

Jeg havde i 2020 en MA, så fik vi en dejlig søn i 2021 og i år har vi haft to aborter, så det er lidt op og ned følelsesmæssigt. Jeg er begyndt at miste håbet og tiltroen til at det virker (at jeg virker)

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja det pænt træls.

og ja det bare øv for os. Hvis ikke du er gravid, kan du når stadig og teste igen sidst i oktober?

Ja, i følge appen hedder det d.30 oktober - alt efter hvor længe jeg jo har mens den her gang , så det er spændende Kan du nå det?

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Det er jeg ked af at høre, det er ikke længe siden nej

Jeg havde i 2020 en MA, så fik vi en dejlig søn i 2021 og i år har vi haft to aborter, så det er lidt op og ned følelsesmæssigt. Jeg er begyndt at miste håbet og tiltroen til at det virker (at jeg virker)

Mhh har meget samme historie. En MA + SA i 21, så min datter i 22 og nu en SA. 

Jeg tror på os  Jeg tror det nok skal lykkes igen, spørgsmålet er bare hvor mange forsøg det skal tage (forstå mig ret, jeg hader at miste det er så hårdt, men troen på det er der endnu )

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Håber også du snart stå med en positiv test. Jeg har testet og der er intet graviditet til mig den her gang. Så venter på menses imorgen eller senest lørdag. Så gå bare og venter på menses skulle komme, så vi kan starte nyt cyklus op. Opdatere gerne når du tester

Hvordan kan det være at su tænker løbet er kørt? Er det ikke muligt du måske er gravid? Hvilken cyklusdag er du på? Håber det bedste

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ja, i følge appen hedder det d.30 oktober - alt efter hvor længe jeg jo har mens den her gang , så det er spændende Kan du nå det?

Okay super.

og efter min app hedder det 3 november. Men jeg er sikker på at min menses kommer imorgen. Og hvis den kommer imorgen eller torsdag eller fredag så kan jeg godt teste igen sidst i oktober nu kan vi bare vente og se hvem af os få menses først haha

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4

Hvordan kan det være at su tænker løbet er kørt? Er det ikke muligt du måske er gravid? Hvilken cyklusdag er du på? Håber det bedste

Hehe tak det sødt af dig. Men håb for mig at jeg bliver gravid næste cyklus, for den her cyklus er ikke muligt. Det skal jeg fortælle dig hvorfor.

1. de sidste 2 cyklusser jeg har haft, ud over den jeg har nu. Der sagde min app at jeg forventer menses 2-3 dag efter jeg faktisk fik min menses. Det vil sige at jeg fik den 2-3 dage før det appen sagde. 

2. fordi hvis jeg var gravid så ville jeg ha testede svagt positiv 3+2 og flot positiv 3-3. Og i denne her cyklus har jeg testede indtil fra jeg var 3+0 og indtil 3+4. Så når der ikke dukker noget op. Jamen så ved jeg at det ikke bliver den her cyklus. Og jeg er i følge min app på cyklusdag 24. Men jeg fik positiv ægløsningstest D.18 september

så kan du se at æltest og appen modsiger hinanden og er slet ikke er enig med hinanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.