Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2023

mor_til_2_

iih jeg er lidt træt af mit arbejde lige nu. 

Vi hyggede os på cyklus dag 13. Jeg skulle arbejde på dag C14 (arbejder døgn vagter) også ville vi hygge igen på C15.  jeg er ret sikker på jeg har æl på dag 15. Men blev så kaldt på arbejde igen igår så den mulighed fik vi ikke. Og skal derud Over tage en 48 timers vagt. Sååååå .... en gang fik vi hygget i den her cyklus 

Tror ikke helt på det. Vi må selvfølgelig se tiden an.... meen .... jeg er lidt træt af det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Nej det er heller ikke nemt. Æl test verden, er en helt ny verden for sig. 

Ja, det må man sige Jeg var vildt øm I lænden igår og nu er det nærmest forsvundet. Måske det kommer igen, når kroppen lige kommer igang.

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

iih jeg er lidt træt af mit arbejde lige nu. 

Vi hyggede os på cyklus dag 13. Jeg skulle arbejde på dag C14 (arbejder døgn vagter) også ville vi hygge igen på C15.  jeg er ret sikker på jeg har æl på dag 15. Men blev så kaldt på arbejde igen igår så den mulighed fik vi ikke. Og skal derud Over tage en 48 timers vagt. Sååååå .... en gang fik vi hygget i den her cyklus 

Tror ikke helt på det. Vi må selvfølgelig se tiden an.... meen .... jeg er lidt træt af det  

Det er da også omgang øv. Men ja vent og se tiden an.man kan kun håbe

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Mhh har meget samme historie. En MA + SA i 21, så min datter i 22 og nu en SA. 

Jeg tror på os  Jeg tror det nok skal lykkes igen, spørgsmålet er bare hvor mange forsøg det skal tage (forstå mig ret, jeg hader at miste det er så hårdt, men troen på det er der endnu )

Hvor er du sej! Du kan holde gejsten og har troen. Det er virkelig en god kvalitet at have.

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay super.

og efter min app hedder det 3 november. Men jeg er sikker på at min menses kommer imorgen. Og hvis den kommer imorgen eller torsdag eller fredag så kan jeg godt teste igen sidst i oktober nu kan vi bare vente og se hvem af os få menses først haha

Hehe ja. Det vil være det spændende de næste par dage Selvom det er super træls de dage man har det

Anmeld Citér

4. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Hehe tak det sødt af dig. Men håb for mig at jeg bliver gravid næste cyklus, for den her cyklus er ikke muligt. Det skal jeg fortælle dig hvorfor.

1. de sidste 2 cyklusser jeg har haft, ud over den jeg har nu. Der sagde min app at jeg forventer menses 2-3 dag efter jeg faktisk fik min menses. Det vil sige at jeg fik den 2-3 dage før det appen sagde. 

2. fordi hvis jeg var gravid så ville jeg ha testede svagt positiv 3+2 og flot positiv 3-3. Og i denne her cyklus har jeg testede indtil fra jeg var 3+0 og indtil 3+4. Så når der ikke dukker noget op. Jamen så ved jeg at det ikke bliver den her cyklus. Og jeg er i følge min app på cyklusdag 24. Men jeg fik positiv ægløsningstest D.18 september

så kan du se at æltest og appen modsiger hinanden og er slet ikke er enig med hinanden

Det er din ægløsningstest du skal gå ud fra.

En app kan ikke fortælle hvornår, den beregner vare ud fra hvad du taster ind. 

Med positiv ægløsningstest d. 18/9, har du formegentligt ægløsning d. 19 eller 20. Man er altid 2+0 ved ægløsning  

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Hehe tak det sødt af dig. Men håb for mig at jeg bliver gravid næste cyklus, for den her cyklus er ikke muligt. Det skal jeg fortælle dig hvorfor.

1. de sidste 2 cyklusser jeg har haft, ud over den jeg har nu. Der sagde min app at jeg forventer menses 2-3 dag efter jeg faktisk fik min menses. Det vil sige at jeg fik den 2-3 dage før det appen sagde. 

2. fordi hvis jeg var gravid så ville jeg ha testede svagt positiv 3+2 og flot positiv 3-3. Og i denne her cyklus har jeg testede indtil fra jeg var 3+0 og indtil 3+4. Så når der ikke dukker noget op. Jamen så ved jeg at det ikke bliver den her cyklus. Og jeg er i følge min app på cyklusdag 24. Men jeg fik positiv ægløsningstest D.18 september

så kan du se at æltest og appen modsiger hinanden og er slet ikke er enig med hinanden

Ah okay, håber at den er i næste cyklus

jeg tror desværre også løbet er kørt for mig i denne cyklus, har virkelig mange menssmerter øv bøv!

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Det er din ægløsningstest du skal gå ud fra.

En app kan ikke fortælle hvornår, den beregner vare ud fra hvad du taster ind. 

Med positiv ægløsningstest d. 18/9, har du formegentligt ægløsning d. 19 eller 20. Man er altid 2+0 ved ægløsning  

Det ved jeg godt alt det. Men ligeså ægløsningdagen kan svinge så automatisk at mensdagen også kan svinge, da de høre sammen. Så hvis den ene månede er 28 dage og næste månede 26 dage. Så har ælgløsning jo rykket sig. På den måde ved jeg jo heller ikke om min positiv ægløsningstest har været positiv der hvor jeg troede at det lå. Men jeg er ikke i tvivl for hver månede når jeg få posit

iv ægløsningstest så bliver den knald rød og mere rød en control stregen. Giver det mening?

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Ah okay, håber at den er i næste cyklus

jeg tror desværre også løbet er kørt for mig i denne cyklus, har virkelig mange menssmerter øv bøv!

Hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Hvor langt er du i din cyklus?

Dag 21 - men sidste cyklus var kun på 22 dage, så jeg mistænker lidt en tidlig mens igen men nu må vi se.. det føles bare ikke som graviditet.. Er din mens kommet endnu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.