Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Har du kunne lad være at teste idag?

Nej, den var stadig negativ. Derfor jeg ikke tænker, jeg ender med noget positivt i denne omgang. I dag “burde” jeg kunne teste positiv, hvis det passer med sidst, men altså, håbet er der sgu ikke længere. Så nu har jeg aftalt bytur i weekenden med en veninde, hvis min mens kommer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Så skal vi igang herhjemme..

CD 12 og har lige taget denne æl-test.

Vi havde også sex igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Nej, den var stadig negativ. Derfor jeg ikke tænker, jeg ender med noget positivt i denne omgang. I dag “burde” jeg kunne teste positiv, hvis det passer med sidst, men altså, håbet er der sgu ikke længere. Så nu har jeg aftalt bytur i weekenden med en veninde, hvis min mens kommer

Har du da fået testet idag? Og det hyggeligt med bytur med veninde.
og jeg gå stadig og er spændt på om hvad der kommer til at passe. Om det bliver imorgen at jeg få min menses eller på lørdag.

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Perlemaj

Følger også lige med herinde - håber at i får en positiv test her i oktober ����

Jeg havde en meget kort cyklus sidste måned (22 dage) og den er normalt på 27-29 dage, så aner ikke hvornår jeg skal teste - jeg har det så skidt (fysisk) og har haft det i 4 dage nu. Det før bare ventetiden endnu længere synes jeg er pt på CD 20, så mon ikke jeg kan teste om 7 dages tid? Hvornår har i andre testdag?

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Følger også lige med herinde - håber at i får en positiv test her i oktober ����

Jeg havde en meget kort cyklus sidste måned (22 dage) og den er normalt på 27-29 dage, så aner ikke hvornår jeg skal teste - jeg har det så skidt (fysisk) og har haft det i 4 dage nu. Det før bare ventetiden endnu længere synes jeg er pt på CD 20, så mon ikke jeg kan teste om 7 dages tid? Hvornår har i andre testdag?

Håber også du snart stå med en positiv test. Jeg har testet og der er intet graviditet til mig den her gang. Så venter på menses imorgen eller senest lørdag. Så gå bare og venter på menses skulle komme, så vi kan starte nyt cyklus op. Opdatere gerne når du tester

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Har du da fået testet idag? Og det hyggeligt med bytur med veninde.
og jeg gå stadig og er spændt på om hvad der kommer til at passe. Om det bliver imorgen at jeg få min menses eller på lørdag.

Ja, men igen føler jeg, jeg kan se noget meget meget meget svagt / med tryk på meget, men sikkert bare det ønskede testøje, tænker nu den er negativ. 

ja det er spændende. Plejer du at få nogle symptomer op til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ja, men igen føler jeg, jeg kan se noget meget meget meget svagt / med tryk på meget, men sikkert bare det ønskede testøje, tænker nu den er negativ. 

ja det er spændende. Plejer du at få nogle symptomer op til?

Tror simpelthen at det er vores øje der gerne vil se noget der ikke er der. Den ser desværre negativ ud for mig.

ja. At mit Venstre ben begynder at havde mens lignende smerter. Og spørg mig ikke hvorfor lige mit ben, og hvorfor lige Venstre benet. For det aner jeg ikke.   Mener de smerter har jeg haft for nogle dage siden. Men må indrømme at jeg er ikke sikker. Og kan faktisk heller ikke rigtig huske om jeg har fået dem siden jeg bliv opereret. Kan være jeg skal mærke efter frem over. Men mener altså jeg har fået lænd smerter som mens smerter den her cyklus. Så aner ikke om min krop har ændret sig nu hvor det så er mit lænd i stedet for at det så er tegn på menses.

Anmeld Citér

3. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hvordan regner man testdag ud?

Altså min æl-test var jo positiv i morges, men der går jo 24-48 timer, før man får æl.  Så hvilken dag skal man regne med?

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Hvordan regner man testdag ud?

Altså min æl-test var jo positiv i morges, men der går jo 24-48 timer, før man får æl.  Så hvilken dag skal man regne med?

Nu har jeg godt nok en app der fortæller mig det. Men hvis jeg var dig vil jeg så tag det længeste. Det vil sige d. 19 der vil være din testdag.

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Tror simpelthen at det er vores øje der gerne vil se noget der ikke er der. Den ser desværre negativ ud for mig.

ja. At mit Venstre ben begynder at havde mens lignende smerter. Og spørg mig ikke hvorfor lige mit ben, og hvorfor lige Venstre benet. For det aner jeg ikke.   Mener de smerter har jeg haft for nogle dage siden. Men må indrømme at jeg er ikke sikker. Og kan faktisk heller ikke rigtig huske om jeg har fået dem siden jeg bliv opereret. Kan være jeg skal mærke efter frem over. Men mener altså jeg har fået lænd smerter som mens smerter den her cyklus. Så aner ikke om min krop har ændret sig nu hvor det så er mit lænd i stedet for at det så er tegn på menses.

Åh ja, så er det lidt spændende, hvornår det kommer. Det lyder også super forvirrende, når du ikke rigtig kender dine symptomer længere, men ja, kroppen kan godt ændre sig. 

sad lige og kiggede gamle tests igennem fra de tidligere graviditeter og der var stregerne også nemmere at se. Også derfor jeg selv tænker den ikke er der. Selvom det er en valmed alm. test, så ja, nok ikke denne gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.