Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er din mens startet? Så kan vi finde ud af, om vi følges stadig Mit plejer at starte Sharp på første morgentissetur, men ingenting endnu.

Ej har du så ikke prøvet at tag en test? 
Og nej den er ikke kommet endnu. Ser ud til at den her månede er min cyklus på 28 dage. Så det vil sige, den kommer nok imorgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Ug spændende at din ikke er kommet endnu! Her er der heller ingen mens, men den kan også komme i løbet af de næste 6 dage uden er det er underligt tog en test her til morgen og den er negativ - men det er jo også stadig tidligt.. men øv, havde da et lille håb

Så er du tidlig på den. Din test kan stadig nå at vise 2 streger om nogle dage.

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Så er du tidlig på den. Din test kan stadig nå at vise 2 streger om nogle dage.

Jamen det er jeg virkelig Jeg venter et par dage med at teste igen! 

har du taget en test? Nu er det jo snart oppe over

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Sbb1990

Perlemaj skriver:

Ug spændende at din ikke er kommet endnu! Her er der heller ingen mens, men den kan også komme i løbet af de næste 6 dage uden er det er underligt tog en test her til morgen og den er negativ - men det er jo også stadig tidligt.. men øv, havde da et lille håb

Tog lige en test nu her efter arbejde, den er negativ, så det er lidt skørt

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ej har du så ikke prøvet at tag en test? 
Og nej den er ikke kommet endnu. Ser ud til at den her månede er min cyklus på 28 dage. Så det vil sige, den kommer nok imorgen. 

Tog lige en, negativ. Så nok bare forsinket, men hold op det er irriterende.

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Jamen det er jeg virkelig Jeg venter et par dage med at teste igen! 

har du taget en test? Nu er det jo snart oppe over

okay

jeg havde jo taget min sidste test jeg havde liggende. Den tog jeg mandag. Siden har jeg ikke testet. Da jeg venter på min menses. Jeg ventede på at se om min ægløsningstest fik ret eller min app. I følge min positiv ægløsningstest skulle jeg have haft min menses i onsdags men ifølge min app så er det imorgen lørdag. Og min menses kommer nok imorgen. 

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Tog lige en, negativ. Så nok bare forsinket, men hold op det er irriterende.

Øv hvor træls med negativ test. Vil du tag en ny test imorgen hvis din menses ikke dukker op idag?

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Øv hvor træls med negativ test. Vil du tag en ny test imorgen hvis din menses ikke dukker op idag?

Nej, det tænker jeg ikke, at jeg gør

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Nej, det tænker jeg ikke, at jeg gør

nej okay. Men der er nogle der ikke kan lad være hvis deres menses ikke kommer på dagen. Derfor spurgte jeg.

venter du så bare på menses skal komme? Hvis du venter, så venter. Vi nu sammen. Lad os se hvis din kommer imorgen og min kommer imorgen, så følges vi igen.

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

nej okay. Men der er nogle der ikke kan lad være hvis deres menses ikke kommer på dagen. Derfor spurgte jeg.

venter du så bare på menses skal komme? Hvis du venter, så venter. Vi nu sammen. Lad os se hvis din kommer imorgen og min kommer imorgen, så følges vi igen.

Lige nu venter jeg bare ja, men den har aldrig været sådan forsinket før, så det er lidt skørt. Men en gang skal jo være den første

så må vi lige opdatere i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.