Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Det ved jeg godt alt det. Men ligeså ægløsningdagen kan svinge så automatisk at mensdagen også kan svinge, da de høre sammen. Så hvis den ene månede er 28 dage og næste månede 26 dage. Så har ælgløsning jo rykket sig. På den måde ved jeg jo heller ikke om min positiv ægløsningstest har været positiv der hvor jeg troede at det lå. Men jeg er ikke i tvivl for hver månede når jeg få posit

iv ægløsningstest så bliver den knald rød og mere rød en control stregen. Giver det mening?

Ja ægløsning kan nemlig rykke sig, og dermed mens, hvorfor du bør gå efter ægløsningstesten og ikke appen  

Men selvfølgelig, hvis ikke man tester hver dag med ægløsningstest og så står med en positiv æl-test, så er det jo også svære at sige, hvornår æl var, da nogle jo kan teste positiv i flere dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Perlemaj skriver:

Dag 21 - men sidste cyklus var kun på 22 dage, så jeg mistænker lidt en tidlig mens igen men nu må vi se.. det føles bare ikke som graviditet.. Er din mens kommet endnu?

Okay. Nogle siger at menssmerter og graviditets smerter ligner hinanden meget. Og det passer, har selv prøvet set en gang. Så det møg forvirrende. Men hvem ved, kan være du er gravid. Hvor på din krop mærker du menssmerter?

og det lidt indviklet. Jeg forventer menses fra idag og indtil på lørdag. Har ikke fået menses i dag, men det kommer nok imorgen heller de kommende dage. Jeg havde positiv ægløsningstest D. 18 september derfor mente jeg at jeg vil ende med menses idag, men min app siger at jeg forventer menses på lørdag. Så jeg går og venter og ser hvem få ret

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Ja ægløsning kan nemlig rykke sig, og dermed mens, hvorfor du bør gå efter ægløsningstesten og ikke appen  

Men selvfølgelig, hvis ikke man tester hver dag med ægløsningstest og så står med en positiv æl-test, så er det jo også svære at sige, hvornår æl var, da nogle jo kan teste positiv i flere dage

Er enig med hvad du siger. Men jeg tester hver gang jeg starter med æltest, så tar jeg altid en tæt på middagstid og en tæt på aftensmadstiden. Så jeg misser ikke den første dags positiv test. Fx

jeg i denne her cyklus. Min cyklus startet da min menses kom D.10 september og var til og med 14 september. Det vil sige fra cyklusdag 1 og til med cyklusdag 5.  Jeg begyndte at teste for æl D. 16 det vil sige på cyklusdag 7.  På dag 18 det vil sige på cyklusdag 9 fik jeg positiv æltest. Og når jeg regner 2 dage til æl rigtig falder som så skulle være d. 20 det vil sige cyklusdag 11. Og regner 14 dage efter. Så vil min testdag faktisk være i dag og når jeg mener at jeg ikke er gravid. Så burdte min menses komme idag. Og den er ikke kommet idag. Håber at det er til at forstår det her

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Man siger at æl falder 2 dage efter første positiv æltest. Men ingen ved 100% at det er det den gør. For tænkt hvis ens æl falder 3 dage efter første positiv æltest. Så vil det jo være klart at jeg få min menses imorgen og ikke idag. Det er hvis min æl falder først 3 dage efter og ikke 2 dage efter.

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Okay. Nogle siger at menssmerter og graviditets smerter ligner hinanden meget. Og det passer, har selv prøvet set en gang. Så det møg forvirrende. Men hvem ved, kan være du er gravid. Hvor på din krop mærker du menssmerter?

og det lidt indviklet. Jeg forventer menses fra idag og indtil på lørdag. Har ikke fået menses i dag, men det kommer nok imorgen heller de kommende dage. Jeg havde positiv ægløsningstest D. 18 september derfor mente jeg at jeg vil ende med menses idag, men min app siger at jeg forventer menses på lørdag. Så jeg går og venter og ser hvem få ret

Ja nu er det efterhånden også 7 år siden jeg var gravid, der kan jeg også huske mens smerter i starten.. Men har både stik i livmoderen og smerter i lænden, det husker jeg ikke jeg havde sidst og ømme bryster.. Men tak for at holde håber lidt oppe, skal nok opdatere håber da lidt den bliver væk for vores begges vedkommende

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Ja nu er det efterhånden også 7 år siden jeg var gravid, der kan jeg også huske mens smerter i starten.. Men har både stik i livmoderen og smerter i lænden, det husker jeg ikke jeg havde sidst og ømme bryster.. Men tak for at holde håber lidt oppe, skal nok opdatere håber da lidt den bliver væk for vores begges vedkommende

Hvis ikke du plejer at have ømme bryster op til din mens. Så er det et godt tegn på graviditet krydser for dig. Og tak det sødt af dig. Men jeg gå bare og venter på menses. Aller senest skal den komme på lørdag.

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Hvis ikke du plejer at have ømme bryster op til din mens. Så er det et godt tegn på graviditet krydser for dig. Og tak det sødt af dig. Men jeg gå bare og venter på menses. Aller senest skal den komme på lørdag.

Jeg plejer at have ømme bryster op til mens, så tror desværre ikke det er en indikator men altså.. håber da

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Perlemaj skriver:

Jeg plejer at have ømme bryster op til mens, så tror desværre ikke det er en indikator men altså.. håber da

Okay. Og ja håb er meget vigtig. Opdater gerne hvis du tester positiv                           eller få din menses. Jeg opdater når jeg få min menses.

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay super.

og efter min app hedder det 3 november. Men jeg er sikker på at min menses kommer imorgen. Og hvis den kommer imorgen eller torsdag eller fredag så kan jeg godt teste igen sidst i oktober nu kan vi bare vente og se hvem af os få menses først haha

Er din mens startet? Så kan vi finde ud af, om vi følges stadig Mit plejer at starte Sharp på første morgentissetur, men ingenting endnu.

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Perlemaj

Sbb1990 skriver:

Er din mens startet? Så kan vi finde ud af, om vi følges stadig Mit plejer at starte Sharp på første morgentissetur, men ingenting endnu.

Ug spændende at din ikke er kommet endnu! Her er der heller ingen mens, men den kan også komme i løbet af de næste 6 dage uden er det er underligt tog en test her til morgen og den er negativ - men det er jo også stadig tidligt.. men øv, havde da et lille håb

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.