Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommersol2021 skriver: Ja så ventede du også noget tid. Nej det gør jeg ikke desværre, men har overvejet at bede om det. Aboterede først spontant, men blev anbefalet udskrab derefter pga rester, der sad godt fast. Men jeg ville prøve med medicinsk først. Den virkede dog ikke, der skete intet. Men så blev jeg alligevel afsluttet til seneste kontrol af en anden læge, selvom der stadig er rester hmm har lige taget denne g test
Ja så ventede du også noget tid.
Nej det gør jeg ikke desværre, men har overvejet at bede om det.
Aboterede først spontant, men blev anbefalet udskrab derefter pga rester, der sad godt fast. Men jeg ville prøve med medicinsk først. Den virkede dog ikke, der skete intet. Men så blev jeg alligevel afsluttet til seneste kontrol af en anden læge, selvom der stadig er rester
hmm har lige taget denne g test
Ej okay. Det er da helt vildt. Der er da klart noget der skal fjernes. Jeg ville altså kontakte lægen igen. Så du kan få helt afklaring. <3
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Stort tillykke den er flot positiv hvor langt er du henne?
Stort tillykke den er flot positiv hvor langt er du henne?
Må være omkring 3+3/4 stykker eller sådan noget. Har ikke holdt øje med den præcise dag for ÆL
mor_til_2_ skriver: Ej okay. Det er da helt vildt. Der er da klart noget der skal fjernes. Jeg ville altså kontakte lægen igen. Så du kan få helt afklaring. <3
Ja det tænker jeg også. Men vi skal på ferie nu, så ser det an et par uger, og så må de kontrollere der, hvis mens ikke kommer og jeg stadig har positiv g test
årh jeg har sååå mange æl smerter. Jeg får det hver gang jeg bruger gele royal og jeg ved det selvfølgelig godt. Men puuuha... De æl smerter. De er forfærdelige. Det er sjovt som jeg aldrig har æl smerter når jeg ikke bruger gele royal. Men jeg er også blevet gravid hver gang jeg har brugt det. Nu må vi se om jeg også bliver det denne gang. jeg har desværre døgn vagter lige her i de her dage hvor jeg har æl Såååå vi må se hvad det bliver til. Ville bare lige brokke mig til nogen, og her på arbejdet kan man ikke ligefrem sige "AAAAAAV - mine æl smerter" haha
årh jeg har sååå mange æl smerter.
Jeg får det hver gang jeg bruger gele royal og jeg ved det selvfølgelig godt. Men puuuha... De æl smerter. De er forfærdelige.
Det er sjovt som jeg aldrig har æl smerter når jeg ikke bruger gele royal.
Men jeg er også blevet gravid hver gang jeg har brugt det. Nu må vi se om jeg også bliver det denne gang. jeg har desværre døgn vagter lige her i de her dage hvor jeg har æl Såååå vi må se hvad det bliver til.
Ville bare lige brokke mig til nogen, og her på arbejdet kan man ikke ligefrem sige "AAAAAAV - mine æl smerter" haha
Det også dejligt at man har den her baby side så man kan få alt ud og kan brokke sig til nogen. men hvordan bruger man gelé royal? Og hvad skulle gå ind og gøre angående ægløsning? Virker sådan noget virkelig?!
__anonym skriver: Ja, det er rigtigt, men det plejer ikke at være et godt tegn hvis den først bliver positiv senere Ja jeg har lange cyklusser, og denne bliver meget lang synes jeg
Ja, det er rigtigt, men det plejer ikke at være et godt tegn hvis den først bliver positiv senere
Ja jeg har lange cyklusser, og denne bliver meget lang synes jeg
Når ja det rigtig kan godt huske du har nævn det før. og ja det er en af de ulemper der er ved at teste ekstrem tidlig. Selv for mig der har helt normal cyklus på 28 dage nogle dage 2 dage mindre. Når jeg tester så tidlig som jeg har gjort den her gang, hvor jeg startet allerede 3+0. Og har taget sidste test jeg havde liggende har jeg taget her til morgen. Så nu skal jeg vente på minses kommer så vi kan starte forfra. Hvor længe har i prøvet? Når min menses starter, så starter vi på cyklus nr 6
Love Angel skriver: Det også dejligt at man har den her baby side så man kan få alt ud og kan brokke sig til nogen. men hvordan bruger man gelé royal? Og hvad skulle gå ind og gøre angående ægløsning? Virker sådan noget virkelig?!
Det har virket på mig 2 gange og jeg mærker KÆMPE forskel i forhold til æl symptomer. Både i smerter og udflåd der er bare mere af det.
Jeg plejer at tage 3 piller om dagen fra cyklus dag 1 - 14.
Derefter 2 piller fra 15 - 21
og til sidst 1 pille indtil mens
Sådan kører jeg det som jeg har læst var bedst på nettet
Hov og grunden til det virker er vidst på grund af det er det samme stof som bi dronninger har i deres krop ?
i don't know. Men google det. Det er faktisk rigtig spændene.
Min veninde brugte det selv. De prøvede på at blive gravid i 6 år. På et tidspunkt skulle hun have æg udtagning og det var ikke de bedste æg de fik taget ud første gang. Så brugte hun GR og derefter var de virkelig flotte de æg de fik taget ud.
De blev dog ikke gravide da mandens sædkvalitet var dårlig og det er jo det. Det virker på nogen. Men ikke alle. og der er to til tango
mor_til_2_ skriver: Hov og grunden til det virker er vidst på grund af det er det samme stof som bi dronninger har i deres krop ? i don't know. Men google det. Det er faktisk rigtig spændene. Min veninde brugte det selv. De prøvede på at blive gravid i 6 år. På et tidspunkt skulle hun have æg udtagning og det var ikke de bedste æg de fik taget ud første gang. Så brugte hun GR og derefter var de virkelig flotte de æg de fik taget ud. De blev dog ikke gravide da mandens sædkvalitet var dårlig og det er jo det. Det virker på nogen. Men ikke alle. og der er to til tango
Når okay. Viste ikke det noget man bruger når man er i behandlings verden. Men er der noget jeg godt kunne tænke mig, er at når det får nogle måneder siden at jeg desværre fik fjernet min højere æggeleder. Så aner man jo ikke hvilket side ægget løsnes fra. Det irriter mig meget, da jeg virkelig gerne vil vide om hvor mange gange af de 5 måneder vi har prøvet som faktisk var hvor ægget bliv løsnet fra Venstre og ikke højere
Love Angel skriver: Når ja det rigtig kan godt huske du har nævn det før. og ja det er en af de ulemper der er ved at teste ekstrem tidlig. Selv for mig der har helt normal cyklus på 28 dage nogle dage 2 dage mindre. Når jeg tester så tidlig som jeg har gjort den her gang, hvor jeg startet allerede 3+0. Og har taget sidste test jeg havde liggende har jeg taget her til morgen. Så nu skal jeg vente på minses kommer så vi kan starte forfra. Hvor længe har i prøvet? Når min menses starter, så starter vi på cyklus nr 6
Ja, men er nødt til at teste tidligt, da jeg skal starte på progesteron ligeså snart jeg får en positiv test - det virkede i graviditeten med vores datter.
Vi har forsøgt på nr. 2 i ca. 6 mdr. Synes efterhånden det er SÅ drænene at skulle kæmpe for at fuldende sin familie men vi søger hjælp til nr. 2 når vi har forsøgt 1 år. For så vidt jeg har forstået, kan man må lidt hjælp (insemination) når man i forvejen har 1 fælles barn. Så vi håber da selvfølgelig det lykkedes inden da
Håber også snart I står med en positiv test
Love Angel skriver: Når okay. Viste ikke det noget man bruger når man er i behandlings verden. Men er der noget jeg godt kunne tænke mig, er at når det får nogle måneder siden at jeg desværre fik fjernet min højere æggeleder. Så aner man jo ikke hvilket side ægget løsnes fra. Det irriter mig meget, da jeg virkelig gerne vil vide om hvor mange gange af de 5 måneder vi har prøvet som faktisk var hvor ægget bliv løsnet fra Venstre og ikke højere
Det ved jeg heller ikke om man gør Men hun fik dem anbefalet privat af en sygeplejerske Såååå hun prøvede dem.
Årh da det kan jeg godt forstå. Puha. Det er heller ikke til at vide om det er den ene eller anden side. Har selv en skadet æggeleder men tror godt jeg kan blive gravid i den side. Er ret sikker på det var den side ægget var kommet fra i sidste graviditet
Men ja - du kan prøve dem. Måske virker de for dig også
Nu må vi se om de virker for mig i den her omgang eller om jeg bare var heldig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128