Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Ja, men er nødt til at teste tidligt, da jeg skal starte på progesteron ligeså snart jeg får en positiv test - det virkede i graviditeten med vores datter. 

Vi har forsøgt på nr. 2 i ca. 6 mdr. Synes efterhånden det er SÅ drænene at skulle kæmpe for at fuldende sin familie men vi søger hjælp til nr. 2 når vi har forsøgt 1 år. For så vidt jeg har forstået, kan man må lidt hjælp (insemination) når man i forvejen har 1 fælles barn. Så vi håber da selvfølgelig det lykkedes inden da  

Håber også snart I står med en positiv test

Det jeg ked af at høre. Men håber at i bliver naturlig gravide. Og tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Det ved jeg heller ikke om man gør Men hun fik dem anbefalet privat af en sygeplejerske Såååå hun prøvede dem. 

Årh da det kan jeg godt forstå. Puha. Det er heller ikke til at vide om det er den ene eller anden side. Har selv en skadet æggeleder men tror godt jeg kan blive gravid i den side. Er ret sikker på det var den side ægget var kommet fra i sidste graviditet  

Men ja - du kan prøve dem. Måske virker de for dig også  

Nu må vi se om de virker for mig i den her omgang eller om jeg bare var heldig  

Jeg spurgt nysgerrig. Tror ikke jeg skal prøve af med piller lige pt. Håber bare jeg snart bliver gravid. Men bliver spændende med dig

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Bluey

Hm, jeg har taget en rasende negativ test i dag, og jeg er begyndt at få murren og farvet udflåd, så jeg tror desværre også, at jeg er ude i denne omgang Spændende at læse om Gelé Royal til gengæld, kunne være man skulle kaste sig ud i det

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Ja så ventede du også noget tid.

Nej det gør jeg ikke desværre, men har overvejet at bede om det. 

Aboterede først spontant, men blev anbefalet udskrab derefter pga rester, der sad godt fast. Men jeg ville prøve med medicinsk først. Den virkede dog ikke, der skete intet. Men så blev jeg alligevel afsluttet til seneste kontrol af en anden læge, selvom der stadig er rester 

hmm har lige taget denne g test

Wow, stort tillykke! Vores alles drøm. Har ikke fået læst alt, så måske jeg spørger om noget du allerede har svaret på, hvor mange dage til mens?

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sbb1990

Mens fredag, forventer den kommer, men hold kæft jeg har ømme bryster altså. Hvor tidligt er jeres bryster blevet ømme, jer som har barn i forvejen? Kan nemlig slet ikke selv huske det.

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Wow, stort tillykke! Vores alles drøm. Har ikke fået læst alt, så måske jeg spørger om noget du allerede har svaret på, hvor mange dage til mens?

Det er desværre hcg rester fra en abort, der gør testen positiv. Forvirrende i en testtråd, hvis man ikke har fået det hele med, det kan jeg godt se Det er fordi jeg prøver at finde æl nu og også har fået en positiv æl test i dag, som jeg er i tvivl om er falsk positiv. 

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Mens fredag, forventer den kommer, men hold kæft jeg har ømme bryster altså. Hvor tidligt er jeres bryster blevet ømme, jer som har barn i forvejen? Kan nemlig slet ikke selv huske det.

Jeg har først fået ømme brystser et par dage efter udebleven mens ved graviditet. Men det kan jo være så forskelligs! Krydser for din mens alligevel ikke kommer

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Har du kunne lad være at teste idag?

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Det er desværre hcg rester fra en abort, der gør testen positiv. Forvirrende i en testtråd, hvis man ikke har fået det hele med, det kan jeg godt se Det er fordi jeg prøver at finde æl nu og også har fået en positiv æl test i dag, som jeg er i tvivl om er falsk positiv. 

Ah okay, det kan jeg godt se. Det er jeg utroligt ked af. Hvornår aborterede du? Har selv haft to aborter i år, det er hårdt  

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Jeg har først fået ømme brystser et par dage efter udebleven mens ved graviditet. Men det kan jo være så forskelligs! Krydser for din mens alligevel ikke kommer

Det er garanteret mig selv som psyker min krop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.