Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

3+2 og testen er negativ, som forventet

Håber jeg når at være med i november

Øv hvor træls, men der er stadig mindst par dage hvor den kan nå at blive positiv. Og Var det dig der havde meget lang cyklus?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonymam skriver:

Jeg melder mig også med! Jeg venter mens engang i denne uge, men som det testmonster jeg nu engang er, fik jeg taget denne imorges det er nr 3

Stort tillykke den er flot positiv hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

2. oktober 2023

mor_til_2_

årh jeg har sååå mange æl smerter. 

Jeg får det hver gang jeg bruger gele royal  og jeg ved det selvfølgelig godt. Men puuuha... De æl smerter. De er forfærdelige.

Det er sjovt som jeg aldrig har æl smerter når jeg ikke bruger gele royal. 

Men jeg er også blevet gravid hver gang jeg har brugt det. Nu må vi se om jeg også bliver det denne gang. jeg har desværre døgn vagter lige her i de her dage hvor jeg har æl  Såååå vi må se hvad det bliver til. 

Ville bare lige brokke mig til nogen, og her på arbejdet kan man ikke ligefrem sige "AAAAAAV - mine æl smerter" haha 

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
mor_til_2_ skriver:

årh jeg har sååå mange æl smerter. 

Jeg får det hver gang jeg bruger gele royal  og jeg ved det selvfølgelig godt. Men puuuha... De æl smerter. De er forfærdelige.

Det er sjovt som jeg aldrig har æl smerter når jeg ikke bruger gele royal. 

Men jeg er også blevet gravid hver gang jeg har brugt det. Nu må vi se om jeg også bliver det denne gang. jeg har desværre døgn vagter lige her i de her dage hvor jeg har æl  Såååå vi må se hvad det bliver til. 

Ville bare lige brokke mig til nogen, og her på arbejdet kan man ikke ligefrem sige "AAAAAAV - mine æl smerter" haha 

Avs, lyder ikke rart! Er det den gelé royal hvor der står “ren” på pakken du bruger? Eller hvilken variant bruger du? Jeg vil nemlig prøve om det kan hjælpe lidt på balancen i kroppen efter min SA

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

Har lige taget denne æl test 19 dage efter SA, men er meget i tvivl om det er æl eller fordi jeg stadig har hcg i kroppen. Prøver lige at tage en g test senere, men den var stadig positiv i fredags 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. oktober 2023

mor_til_2_

Sommersol2021 skriver:

Avs, lyder ikke rart! Er det den gelé royal hvor der står “ren” på pakken du bruger? Eller hvilken variant bruger du? Jeg vil nemlig prøve om det kan hjælpe lidt på balancen i kroppen efter min SA

Den er fra Føtex og har smidt pakken ud Så har kun pille etuiet.

Men jeg har brugt den der hedder ren de første to gange og blev gravid i første cyklus jeg brugte dem i. Den her fandt jeg dog bare lige i Føtex men synes jeg kan huske det ikke var den samme som den jeg plejer  

Men JA endelig!! Efter min GUL havde jeg enormt svært ved at få min cyklus regelmæssig igen og vi blev ikke så hurtigt gravide som jeg regnede med. Så jeg brugte GR i en måned og boom min æl kom på dag 15 som den plejer og jeg  blev gravid  

Efter p-pille stop i 2021 fik jeg ikke min mens i 4 måneder og tog så GR og boom så blev den regn mæssig. 

Den virker dog ikke på alle. Men den virker helt klart her  

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

mor_til_2_ skriver:

Den er fra Føtex og har smidt pakken ud Så har kun pille etuiet.

Men jeg har brugt den der hedder ren de første to gange og blev gravid i første cyklus jeg brugte dem i. Den her fandt jeg dog bare lige i Føtex men synes jeg kan huske det ikke var den samme som den jeg plejer  

Men JA endelig!! Efter min GUL havde jeg enormt svært ved at få min cyklus regelmæssig igen og vi blev ikke så hurtigt gravide som jeg regnede med. Så jeg brugte GR i en måned og boom min æl kom på dag 15 som den plejer og jeg  blev gravid  

Efter p-pille stop i 2021 fik jeg ikke min mens i 4 måneder og tog så GR og boom så blev den regn mæssig. 

Den virker dog ikke på alle. Men den virker helt klart her  

Okay fedt det virker for dig. Jeg bestiller mig en pakke og prøver Jeg har restvæv der skal ud, før et æg kan sætte sig fast, så ingen forhåbninger til denne cyklus, men vil jo gerne have æl op og køre igen så jeg kan få mens og stabil cyklus derefter hvor vi kan prøve Håååber vi kan være ægte med i november 

Anmeld Citér

2. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Øv hvor træls, men der er stadig mindst par dage hvor den kan nå at blive positiv. Og Var det dig der havde meget lang cyklus?

Ja, det er rigtigt, men det plejer ikke at være et godt tegn hvis den først bliver positiv senere

Ja jeg har lange cyklusser, og denne bliver meget lang synes jeg

Anmeld Citér

2. oktober 2023

mor_til_2_

Sommersol2021 skriver:

Okay fedt det virker for dig. Jeg bestiller mig en pakke og prøver Jeg har restvæv der skal ud, før et æg kan sætte sig fast, så ingen forhåbninger til denne cyklus, men vil jo gerne have æl op og køre igen så jeg kan få mens og stabil cyklus derefter hvor vi kan prøve Håååber vi kan være ægte med i november 

Bliver du fulgt i fohold til dit hcg ? 

Jeg prøvede det selv. Kunne ikke få mit hcg ned på lavere end 30-ish. Så jeg blev fulgt med blodprøver. Der gik halvanden måned før jeg fik min mens efter gul Jeg skulle have cellegift til sidst men brugte igen natur medicin (det gør jeg ellers ikke normalt) men brugte en homøopat til at hjælpe mig der. Det var også ham der anbefaldede GR men købte det ikke før der var gået en 6 måneder tror jeg

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Sommersol2021

mor_til_2_ skriver:

Bliver du fulgt i fohold til dit hcg ? 

Jeg prøvede det selv. Kunne ikke få mit hcg ned på lavere end 30-ish. Så jeg blev fulgt med blodprøver. Der gik halvanden måned før jeg fik min mens efter gul Jeg skulle have cellegift til sidst men brugte igen natur medicin (det gør jeg ellers ikke normalt) men brugte en homøopat til at hjælpe mig der. Det var også ham der anbefaldede GR men købte det ikke før der var gået en 6 måneder tror jeg

Ja så ventede du også noget tid.

Nej det gør jeg ikke desværre, men har overvejet at bede om det. 

Aboterede først spontant, men blev anbefalet udskrab derefter pga rester, der sad godt fast. Men jeg ville prøve med medicinsk først. Den virkede dog ikke, der skete intet. Men så blev jeg alligevel afsluttet til seneste kontrol af en anden læge, selvom der stadig er rester 

hmm har lige taget denne g test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.