Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Jeg har fået mens så vi må op på hesten igen. Tilgengæld er den kommet på dag 28, så nu er den vist ved at være nogenlunde normal igen efter fødsel. Næste måned bliver med æl test

Det er da øv. Men godt at der lidt positiv at din cyklus er ved at være normal igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Det er da øv. Men godt at der lidt positiv at din cyklus er ved at være normal igen.

Ja det har taget sin tid. Jeg troede lige et kort øjeblik at det var implantationsblødning da min cyklus var hele 10 dage kortere denne gang. Vi er så på ferie med sviger mekanikken næste gang jeg har ægløsning

Hvor langt er du i cyklus?

Anmeld Citér

15. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Ja det har taget sin tid. Jeg troede lige et kort øjeblik at det var implantationsblødning da min cyklus var hele 10 dage kortere denne gang. Vi er så på ferie med sviger mekanikken næste gang jeg har ægløsning

Øv med mens, men fedt at cyklus er ved at være på plads igen ikke den fedeste timing med ægløsning og ferie med svigerforældrene.. skal i jo i samme hus eller hvordan?

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

15. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Øv hvor træls. Hvordan fandt du ud af det? Tog du til lægen ?

Ved reelt ikke om det var det, men det føltes sådan.. men hvad end det var så er det gået over nu  

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

15. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Øv sikke en snyder

og jeg haft så meget at se til og mig som dum der drikker vand konstant så testede ikke 3+0 og 3+1 og 3+2. Men idag testede jeg 3+3. Og den sagde self helt blank. Sidst jeg var gravid kunne jeg teste meget meget svag streg 3+3. Men idag kunne jeg intet se. Jeg havde på fornemmelsen at det nok ikke lykkedes den her cyklus men jeg nok så dum at jeg tester nok resten af dagene indtil jeg få min menses. 

og surt med den timing. Den her cyklus jeg snart er færdig med om få dage her. Der var vi i sommerhus med mine svigerforældre på det tidspunkt jeg sku ha testede for ægløsning de dage. Så kunne ikke teste mens vi var i sommerhus. Skal i i sommerhus eller?

Anmeld Citér

15. juli 2023

Mortil_2

M.Rose skriver:

Øv med mens, men fedt at cyklus er ved at være på plads igen ikke den fedeste timing med ægløsning og ferie med svigerforældrene.. skal i jo i samme hus eller hvordan?

Ja i sommerhus. Og muligvis skal vi sove i samme rum som vores iktra støj følsomme baby, så det bliver nok svært 

Anmeld Citér

15. juli 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Øv sikke en snyder

og jeg haft så meget at se til og mig som dum der drikker vand konstant så testede ikke 3+0 og 3+1 og 3+2. Men idag testede jeg 3+3. Og den sagde self helt blank. Sidst jeg var gravid kunne jeg teste meget meget svag streg 3+3. Men idag kunne jeg intet se. Jeg havde på fornemmelsen at det nok ikke lykkedes den her cyklus men jeg nok så dum at jeg tester nok resten af dagene indtil jeg få min menses. 

og surt med den timing. Den her cyklus jeg snart er færdig med om få dage her. Der var vi i sommerhus med mine svigerforældre på det tidspunkt jeg sku ha testede for ægløsning de dage. Så kunne ikke teste mens vi var i sommerhus. Skal i i sommerhus eller?

Det kan godt være du først man teste positiv senere selvom du kunne 3+3 sidst. Men kender godt det der med at have en skidt mavefornemmelse

Hvorfor kunne du ikke teste i sommerhuset? Jeg tænker mere det er sexen der bliver en udfordring 

Anmeld Citér

15. juli 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Lagenfest hos os - positiv ÆL test i dag. Vi hyggede i går og gør det igen i aften, imorgen og mandag det har bare af at lykkedes!!

Anmeld Citér

15. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Ja i sommerhus. Og muligvis skal vi sove i samme rum som vores iktra støj følsomme baby, så det bliver nok svært 

Det kan jeg godt se bliver svært så

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

16. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Så har jeg ramt den fertile periode, og håber snart der er positiv æl-test så måske når jeg at teste i juli (tester altid fra 3+2 )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.