Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.282 visninger
225 svar
50 synes godt om
6. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej de damer. 
tænkte jeg vil lave en testtråd, til os der prøver at blive gravide. Så kan vi alle følge hinanden.

Nu er kl over 12 om natten så nu er vi kommet til dagen tirsdag, og min app siger at det er idag jeg har ægløsning. Jeg har i de her 3-4 dage taget ægløsningstest men har ikke rigtig fået brændende positiv ægløsningstest endnu,om det fordi jeg drikker meget vand konstant, det kan godt være hmm  men håber vi har ramt ægløsning. Så for min vedkommende starter nu de dumme 14 dage.  Det er vores første cyklus efter jeg bliv opereret og fik fjernet min højere æggeleder,  fordi det var graviditet udenfor livmoderen. 

andre der vil følges

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2023

Ento

Love Angel skriver:

Hej de damer. 
tænkte jeg vil lave en testtråd, til os der prøver at blive gravide. Så kan vi alle følge hinanden.

Nu er kl over 12 om natten så nu er vi kommet til dagen tirsdag, og min app siger at det er idag jeg har ægløsning. Jeg har i de her 3-4 dage taget ægløsningstest men har ikke rigtig fået brændende positiv ægløsningstest endnu,om det fordi jeg drikker meget vand konstant, det kan godt være hmm  men håber vi har ramt ægløsning. Så for min vedkommende starter nu de dumme 14 dage.  Det er vores første cyklus efter jeg bliv opereret og fik fjernet min højere æggeleder,  fordi det var graviditet udenfor livmoderen. 

andre der vil følges

Jeg vil gerne være med vi forsøger at lave barn nr 2 og første barn gik super nemt. Har efterfølgende fundet ud af at jeg lider af PCOS og da det ikke vil lykkes naturligt, er vi nu igang med IUI. Jeg skal scannes i morgen for at finde ud af om ægløsning er ved at være tæt på

Anmeld Citér

6. juni 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Jeg vil også gerne være med! Vi er også i gang med nummer 2, men det har vist sig ikke at være helt let - i løbet af de sidste 10 måneder har jeg været gravid 3 gange (bliver åbenbart nemt gravid - yay!), men alle er ikke blevet til noget - først en MA (opdaget ved NF, men gået til grunde i uge 9), en bio og sidst en SA (for halvanden uge siden - var 7+4). Nu er jeg stoppet med at bløde efter SA og venter på ÆL som jeg håååber kommer om 2 ugers tid.. er begyndt at teste for ÆL da jeg tidligere har haft stor succes med dét

Anmeld Citér

6. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Jeg vil gerne være med vi forsøger at lave barn nr 2 og første barn gik super nemt. Har efterfølgende fundet ud af at jeg lider af PCOS og da det ikke vil lykkes naturligt, er vi nu igang med IUI. Jeg skal scannes i morgen for at finde ud af om ægløsning er ved at være tæt på

Velkommen tilog Det jeg ked af at høre, håber snart du står med 2 streger. 

Anmeld Citér

6. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Jeg vil også gerne være med! Vi er også i gang med nummer 2, men det har vist sig ikke at være helt let - i løbet af de sidste 10 måneder har jeg været gravid 3 gange (bliver åbenbart nemt gravid - yay!), men alle er ikke blevet til noget - først en MA (opdaget ved NF, men gået til grunde i uge 9), en bio og sidst en SA (for halvanden uge siden - var 7+4). Nu er jeg stoppet med at bløde efter SA og venter på ÆL som jeg håååber kommer om 2 ugers tid.. er begyndt at teste for ÆL da jeg tidligere har haft stor succes med dét

Velkommen til

og ked af alle dine tab. 
Og ja når man først begynder med ægløsningstest, så slipper man dem aldrig igen så længe man prøver at blive gravid.

Anmeld Citér

6. juni 2023

Bubbi11

Love Angel skriver:

Velkommen til

og ked af alle dine tab. 
Og ja når man først begynder med ægløsningstest, så slipper man dem aldrig igen så længe man prøver at blive gravid.

Nej det gør man virkelig ikke krydser fingre for os alle

Anmeld Citér

6. juni 2023

Bubbi11

Love Angel skriver:

Velkommen til

og ked af alle dine tab. 

Husker jeg forkert eller havde du ikke også selv været igennem nogle grimme tab?

Anmeld Citér

7. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Nej det gør man virkelig ikke krydser fingre for os alle

Ja jeg krydser også fingre for os alle der ønsker at blive gravid.

Anmeld Citér

7. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Husker jeg forkert eller havde du ikke også selv været igennem nogle grimme tab?

Nej du husker desværre ikke forkert. Jeg er desværre den der har født i uge 41+5 en dødfødt dreng, for 8 måneder siden.

den graviditet udenfor livmoderen og at jeg fik fjernet min æggeleder, for ca 2 måneder siden. De ting kan umulig samlingens med min store sorg til min lille dreng.  De her ting er ligepludselig meget små ting i mit liv, til forhold til det kæmpe sorg jeg har i hjertet over at miste ham.

Anmeld Citér

7. juni 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Er ked af dine tab

Vi er i gang med 2. Forsøg efter jeg fødte vores datter i efteråret 2022. Jeg tester om 1 uges tid hvor jeg er 3+2

Vores historik er ret kedelig… Vi mistede 3 graviditeter, og var i udredning for gentagne graviditetstab inden det lykkedes os med vores datter Problemet er ikke (håber jeg stadig ikke det er), at blive gravid men at holde på graviditeten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.