Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

håber 4 gang er jeres lykkedes gang.

hvis du bliver ved med at teste for at se om den udvikler sig så må du meget gerne dele dine test billeder med os her.

Synes ikke den har udviklet sig til i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ento skriver:

Synes ikke den har udviklet sig til i dag

Har du taget en ny test igen idag? Og har du taget den med morgenurin?

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

Har du taget en ny test igen idag? Og har du taget den med morgenurin?

Tog en igår morges som var lidt mindre tydelig end dagen før. Tog så en om eftermiddagen som var tydeligere igen. Her til morgen var den så igen mindre tydelig og nok mindre tydeligt end morgen testen dagen før 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Love Angel

Mor til 4

Tog en igår morges som var lidt mindre tydelig end dagen før. Tog så en om eftermiddagen som var tydeligere igen. Her til morgen var den så igen mindre tydelig og nok mindre tydeligt end morgen testen dagen før 

Hmm prøv at tag en til eftermiddag og se om den så bliver tydelig igen. Hvis den gør det, så kan det intet være fordi du tester bedre om eftermiddag end om morgen. Ellers så fordi du drikker for meget væske aften før. Hvis du tester igen her til eftermiddag så må du meget gerne ligge billedet af testen op her hvis du altså har lyst.

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

Hmm prøv at tag en til eftermiddag og se om den så bliver tydelig igen. Hvis den gør det, så kan det intet være fordi du tester bedre om eftermiddag end om morgen. Ellers så fordi du drikker for meget væske aften før. Hvis du tester igen her til eftermiddag så må du meget gerne ligge billedet af testen op her hvis du altså har lyst.

Overvejede at få en blodprøve så det i det mindste kunne bekræftes at det er en bio. Ville være 3. bio samt en MA som dog var før vi fik vores søn. Tænker det er godt at have dokumenteret i forhold til en eventuel udredning.

Men både fertilitetsklinikken og min læge har ferie 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Overvejede at få en blodprøve så det i det mindste kunne bekræftes at det er en bio. Ville være 3. bio samt en MA som dog var før vi fik vores søn. Tænker det er godt at have dokumenteret i forhold til en eventuel udredning.

Men både fertilitetsklinikken og min læge har ferie 

Årh det jeg ked af at høre at du har haft bio og MA. Men håber ikke at den her gang er tilfældet. Håber du er gravid. Og at alt forløber som det skal. Og træls at din læge har ferie når du har brug for at fortaget nogle blodprøver. Har du ikke prøvet at teste her til eftermiddag?

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

Årh det jeg ked af at høre at du har haft bio og MA. Men håber ikke at den her gang er tilfældet. Håber du er gravid. Og at alt forløber som det skal. Og træls at din læge har ferie når du har brug for at fortaget nogle blodprøver. Har du ikke prøvet at teste her til eftermiddag?

Ej men nu er jeg endnu mere forvirret nu er stregen lidt tydeligere igen. Ikke så tydelig som for 2 dage siden, men der skal det lige nævnes at der godt kunne være lidt rester af hcg fra min medicin. Skulle gerne være væk nu.

Den øverste er fra i morges. Stort set negativ, men i virkeligheden kunne man godt ane en svag streg. Den nederste er fra nu (kom sent hjem fra arbejde). Ser du også en streg på den nederste? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Ento: krydser fingre

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

19. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Synes godt nok der er lang tid til testdag lige nu manden kom med en kommentar omkring mine bryster tidligere og er nu gået helt amok med at mærke efter symptomer selvom jeg godt ved det er alt for tidligt   og helt ærligt så skyldes eventuelle symptomer nok også at vi har ferie, dvs. mindre motion og mere brød end vi er vant til.. 

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

Ento skriver:

Ej men nu er jeg endnu mere forvirret nu er stregen lidt tydeligere igen. Ikke så tydelig som for 2 dage siden, men der skal det lige nævnes at der godt kunne være lidt rester af hcg fra min medicin. Skulle gerne være væk nu.

Den øverste er fra i morges. Stort set negativ, men i virkeligheden kunne man godt ane en svag streg. Den nederste er fra nu (kom sent hjem fra arbejde). Ser du også en streg på den nederste? 

Lige et billede mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.