Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
__anonym skriver:

Håber snart mens dukker op

Det gjorde den i morges

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Ento skriver:

Sorry det blev et lidt sent svar. Blodprøven var negativ på trods af at jeg blev ved med at teste positiv på hjemme teste

Min klinik holder ferielukket så vi prøver selv herhjemme denne måned. Har på fornemmelsen at jeg er ved at få ægløsning, men testene er dog negative. Har brugt ægløsningstest fra normal og har ikke erfaring med dem, så stoler mere på hvad min krop fortæller mig tror jeg

Lidt mystisk at du blev ved med at teste positiv   det lyder som en god ide at lytte til kroppen selvom testene ikke er positive (endnu?)

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

31. juli 2023

Ento

M.Rose skriver:

Lidt mystisk at du blev ved med at teste positiv   det lyder som en god ide at lytte til kroppen selvom testene ikke er positive (endnu?)

Ja det er vildt frustrerende at en falsk positiv/skyggestreg kan være så tydelig

Anmeld Citér

1. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ento skriver:

Ja det er vildt frustrerende at en falsk positiv/skyggestreg kan være så tydelig

Hmm mærkeligt. Har du billede af testen?

Anmeld Citér

4. august 2023

Ento

Love Angel skriver:

Hmm mærkeligt. Har du billede af testen?

Nej desværre ikke længere. De var svage men man kunne godt se dem. Selv min mand kunne og han kan aldrig se skyggestreger. 

Nu er jeg i mine 2 ugers ventetid igen, så er spændt på at se om det kan lykkes uden hjælp

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ento skriver:

Nej desværre ikke længere. De var svage men man kunne godt se dem. Selv min mand kunne og han kan aldrig se skyggestreger. 

Nu er jeg i mine 2 ugers ventetid igen, så er spændt på at se om det kan lykkes uden hjælp

nårh okay. Og håber at du snart få 2 streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.