Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey igen alle sammen. Jeg har været i sommerhus på ferie i en uge med min mand og vores 2 piger og svigerforældre. Så kunne desværre ikke teste for ægløsning lige fra starten af.  Og har prøvet at teste igår og idag, men kan hverken finde hovede eller hale i det, og gør det ikke bedre at jeg drikker meget vand. Når men vi prøver at skyde i togene. Og gør det slet ikke bedre at min mand døjer med at have samleje pga han er øm og rød forneden. ( det har stået på mere end 1 -2 år nu hvor han har taget til læger og bliv scannet og prøvet diverse cremer mm som intet hjælper) og som om det ikke er nok. Så har han slået knæet mens vi var i sommerhus hvor vi tog til vandland. Så tror ikke rigtig på der kan lykkedes rigtig i den her månede. Vi har kun været sammen igår og vil lige teste for ægløsning i aften og se om vi kan vente med at være sammen til imorgen. Så måske 2 gange på et helt månede og man skyder i blinde, så derfor har jeg ikke håb for denne her månede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Hey igen alle sammen. Jeg har været i sommerhus på ferie i en uge med min mand og vores 2 piger og svigerforældre. Så kunne desværre ikke teste for ægløsning lige fra starten af.  Og har prøvet at teste igår og idag, men kan hverken finde hovede eller hale i det, og gør det ikke bedre at jeg drikker meget vand. Når men vi prøver at skyde i togene. Og gør det slet ikke bedre at min mand døjer med at have samleje pga han er øm og rød forneden. ( det har stået på mere end 1 -2 år nu hvor han har taget til læger og bliv scannet og prøvet diverse cremer mm som intet hjælper) og som om det ikke er nok. Så har han slået knæet mens vi var i sommerhus hvor vi tog til vandland. Så tror ikke rigtig på der kan lykkedes rigtig i den her månede. Vi har kun været sammen igår og vil lige teste for ægløsning i aften og se om vi kan vente med at være sammen til imorgen. Så måske 2 gange på et helt månede og man skyder i blinde, så derfor har jeg ikke håb for denne her månede.

Øv øv. Kender godt følelsen! Nogle gange er det rart bare at give helt op i en enkelt cyklus. Få fokus over på noget andet og så starte på en frisk næste cyklus

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Det nr har jeg også lavet på et tidspunkt. Jeg testet og få minutter efter så blødte jeg. 
og hvorfor siger du 3-4 måneder? Er din menses meget uregelmæssig? 

Man føler sig lidt dum

ja, det er helt som vinden blæser. Engang var den rimelig fast med 35-40 dages mellemrum, men pludselig kunne der gå flere måneder. Så lige har jeg min 2. Mens på 3 år (godt nok inkl graviditet og ammeforløb, men jeg håber bare at min krop kan finde tilbage igen)

Jeg havde netop fået en tid ved lægen, for at finde ud af hvad der gjorde det, da jeg også har døjet med vandcyster - men så måtte jeg ringe og fortælle at jeg var gravid, og det er jo dejligt at vide, at det kan lade sig gøre alligevel.

Anmeld Citér

3. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Øv øv. Kender godt følelsen! Nogle gange er det rart bare at give helt op i en enkelt cyklus. Få fokus over på noget andet og så starte på en frisk næste cyklus

Ja mega øv. Vi må se hvornår det sker.

Anmeld Citér

3. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Man føler sig lidt dum

ja, det er helt som vinden blæser. Engang var den rimelig fast med 35-40 dages mellemrum, men pludselig kunne der gå flere måneder. Så lige har jeg min 2. Mens på 3 år (godt nok inkl graviditet og ammeforløb, men jeg håber bare at min krop kan finde tilbage igen)

Jeg havde netop fået en tid ved lægen, for at finde ud af hvad der gjorde det, da jeg også har døjet med vandcyster - men så måtte jeg ringe og fortælle at jeg var gravid, og det er jo dejligt at vide, at det kan lade sig gøre alligevel.

Det er da vildt så længe din cyklus er.  Det er da træls for dig. Ja forhåbelig at din cyklus bliver forkortet.

Anmeld Citér

3. juli 2023

Rapunzel

Love Angel skriver:

Nu skal jeg ikke blande mig men den rødme du snakker om at din mand har… er det i lysken? Og er det fugtigt? 

Anmeld Citér

3. juli 2023

Rapunzel

Lambi90 skriver:

Stort tillykke!!! Hvor er det bare dejligt for jer

Tak ���� Jeg har heller ikke selv forstået det endnu  

krydser for at du snart kan følge efter ��

Anmeld Citér

3. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Rapunzel skriver:

Nu skal jeg ikke blande mig men den rødme du snakker om at din mand har… er det i lysken? Og er det fugtigt? 

Nej det er det ikke. Det er rødme og svien på kuglerne og penis. Det startet for nogle år siden og bliv lidt værre i de seneste 1-2 år siden. Det bliver langt værre for ham hvis han har samleje mere end 2 gange på en månede. Og hvis vi har samleje 3 gange på en månede. Så bliver det rigtig skidt for ham i ca 2 uger derefter. Han er blivet scannet og fået diverse cremer mm men intet hjælper.

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Det lyder godt nok ikke rart for din mand

Jeg håber da godt nok at de finder ud af hvad der er galt, så de kan hjælpe ham. 

jeg håber også at i alligevel er heldige at have ramt rigtigt i blinde

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Det er da vildt så længe din cyklus er.  Det er da træls for dig. Ja forhåbelig at din cyklus bliver forkortet.

Ja, jeg nåede over 100 dage, før lægen ville se mig - og dagen før, så testede jeg positiv gravid

men jeg håber bare på at den vil finde tilbage på de 35-40 dage, selvom det stadig er en lang cyklus, så var det trods alt regelmæssigt.

selvom det har været rart at slippe for mens, så går man jo også og bekymrer sig for, hvad der mon kan være i vejen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.