Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2023

Rapunzel

Love Angel skriver:

Nej det er det ikke. Det er rødme og svien på kuglerne og penis. Det startet for nogle år siden og bliv lidt værre i de seneste 1-2 år siden. Det bliver langt værre for ham hvis han har samleje mere end 2 gange på en månede. Og hvis vi har samleje 3 gange på en månede. Så bliver det rigtig skidt for ham i ca 2 uger derefter. Han er blivet scannet og fået diverse cremer mm men intet hjælper.

Det lyder godt nok vildt. Men er det rødme og svie i hudens overflade, eller er det indeni? Hvis det er huden, har han så været ved hudlæge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det lyder godt nok ikke rart for din mand

Jeg håber da godt nok at de finder ud af hvad der er galt, så de kan hjælpe ham. 

jeg håber også at i alligevel er heldige at have ramt rigtigt i blinde

Ja det meget synd for ham. Når vi ikke har sex. Så har han lidt rødme og det er ubehageligt for ham. Men det bliver meget værre hvis vi har sex mere end 3 gange på en månede. Håber på et tidspunkt at de finder ud af hvad det er. 
og tak håber også at vi rammer alligvelet

Anmeld Citér

4. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Ja, jeg nåede over 100 dage, før lægen ville se mig - og dagen før, så testede jeg positiv gravid

men jeg håber bare på at den vil finde tilbage på de 35-40 dage, selvom det stadig er en lang cyklus, så var det trods alt regelmæssigt.

selvom det har været rart at slippe for mens, så går man jo også og bekymrer sig for, hvad der mon kan være i vejen. 

Det også helt sindssygt at hun/han først vil se dig efter der gået 100 dage. skrækkeligt at de ikke tar sådan noget serøst.  Og ja self bliver man bekymret og tænker hvad er der mon i vejen. 
Og håber for dig at den kommer ned til 35-40. Er det kun nogle måneder siden at du fødte? Og hvor mange børn har i?

Anmeld Citér

4. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Rapunzel skriver:

Det lyder godt nok vildt. Men er det rødme og svie i hudens overflade, eller er det indeni? Hvis det er huden, har han så været ved hudlæge?

Ja det er hudens overflade. Og ja han har været til hudlæge mm. Og nu prøver han igen hvor han har været ved hudlægen. Og han nu bliv henvist til et sted hvor de har mere forstand på sådan ting. Kan ikke huske hvad stedet hed. Men der er meget ventetid på det sted. 

Anmeld Citér

5. juli 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Det også helt sindssygt at hun/han først vil se dig efter der gået 100 dage. skrækkeligt at de ikke tar sådan noget serøst.  Og ja self bliver man bekymret og tænker hvad er der mon i vejen. 
Og håber for dig at den kommer ned til 35-40. Er det kun nogle måneder siden at du fødte? Og hvor mange børn har i?

Ja fik beskeden “du må teste for graviditet og undgå alkohol” - jatak! Hvor længe?! Men altså, så blev jeg jo gravid alligevel men det havde jeg jo ikke været hele tiden.

nej, det er snart 1 år siden. Så det er helt okay, at vi blev klar over, at vi er klar igen

Anmeld Citér

8. juli 2023

Love Angel

Mor til 4

Er der nogle der ved at nærme sig testdag?

Anmeld Citér

9. juli 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Her venter vi stadig på positiv ÆL test så der går lige lidt tid inden test dag.. forventer dog en positiv ÆL test omkring på fredag hvis min cyklus ikke er gået i smadder efter en SA for 1,5 måned siden og så er jeg typen der begynder at teste omkring 3+2 så der går lige lidt her endnu

Anmeld Citér

10. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Venter på min fertile periode starter så jeg kan teste for æl efter vi har mistet for 4. Gang. 
Tvivler på jeg når at få testdag i juli selvom jeg altid tester fra 3+2

Anmeld Citér

10. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Her venter vi stadig på positiv ÆL test så der går lige lidt tid inden test dag.. forventer dog en positiv ÆL test omkring på fredag hvis min cyklus ikke er gået i smadder efter en SA for 1,5 måned siden og så er jeg typen der begynder at teste omkring 3+2 så der går lige lidt her endnu

Nårh okay. Ja det kan tag sin tid før ens cyklus bliver sig selv igen. Jeg begynder at teste på onsdag, der er jeg 3+0 simpelthen fordi jeg ikke kan vente. Men må indrømme at jeg ikke er så optimist den her månede.  Gaab jeg hader de her 14 dage fra ægløsning til menses.

Anmeld Citér

10. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Venter på min fertile periode starter så jeg kan teste for æl efter vi har mistet for 4. Gang. 
Tvivler på jeg når at få testdag i juli selvom jeg altid tester fra 3+2

hvornår starter din fertile periode? Og jeg er helt voldsom testmonster jeg tester allerede  på onsdag hvor jeg er 3+0 

Og hvis du ikke kan nå at teste i juli, og hvis jeg ikke er heldig at jeg er blivet gravid i den her cyklus så opretter jeg en ny tråd der hedder august og september.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.