Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

hvornår starter din fertile periode? Og jeg er helt voldsom testmonster jeg tester allerede  på onsdag hvor jeg er 3+0 

Og hvis du ikke kan nå at teste i juli, og hvis jeg ikke er heldig at jeg er blivet gravid i den her cyklus så opretter jeg en ny tråd der hedder august og september.

Det ved jeg desværre ikke, den er lidt som vinden den blæser den er lang og uregelmæssig, og så er den nok lidt længere denne gang da vi lige har mistet for 4. Gang.

Men håber den er lige på trapperne, og hvis ikke, så er jeg med i august/september tråden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Det ved jeg desværre ikke, den er lidt som vinden den blæser den er lang og uregelmæssig, og så er den nok lidt længere denne gang da vi lige har mistet for 4. Gang.

Men håber den er lige på trapperne, og hvis ikke, så er jeg med i august/september tråden

Bruger du æl test for at finde ud af hvornår du har ægløsning eller?

Anmeld Citér

10. juli 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Love Angel skriver:

Nårh okay. Ja det kan tag sin tid før ens cyklus bliver sig selv igen. Jeg begynder at teste på onsdag, der er jeg 3+0 simpelthen fordi jeg ikke kan vente. Men må indrømme at jeg ikke er så optimist den her månede.  Gaab jeg hader de her 14 dage fra ægløsning til menses.

Jeg hader både periode med mens, periode fra mens til ÆL og periode fra ÆL til mens synes altid tiden snegler sig afsted uuuh spændende men testdag der nærmer sig

Anmeld Citér

10. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Bruger du æl test for at finde ud af hvornår du har ægløsning eller?

Ja når min fertile periode starter. Ved den starter når jeg f.eks. får fertilt udflåd

Anmeld Citér

10. juli 2023

Steidi

Jeg vil gerne være med på tråden!
Jeg er helt ny i det her game og var så heldig at blive gravid i vores første “forsøg” til trods for vi kun kalkulerede med chancen for at blive gravid uden brug af ÆL test eller cyklusberegner. Til vores store forskrækkelse med nul viden om aborter osv løb vi desværre ind i en MA til nakkefold. Efter det skete var jeg igennem en rigtig træls og uheldig både medicinsk og kirurgisk behandling og siden da er jeg mildest talt blevet hjernevasket, så vi har besluttet at forsøge i første cyklus. Nu tror jeg nok på baggrund af en ÆL test, at jeg havde ÆL i tirsdags - altså for en uge siden. De sidste tre-fire dage har jeg haft kvalme, men det er jo alt alt for tidligt at opleve symptomer, så det er nok kroppen der laver numre med mig. Skal i gang med testene når vi kommer hjem fra ferie på lørdag

Anmeld Citér

11. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Steidi skriver:

Jeg vil gerne være med på tråden!
Jeg er helt ny i det her game og var så heldig at blive gravid i vores første “forsøg” til trods for vi kun kalkulerede med chancen for at blive gravid uden brug af ÆL test eller cyklusberegner. Til vores store forskrækkelse med nul viden om aborter osv løb vi desværre ind i en MA til nakkefold. Efter det skete var jeg igennem en rigtig træls og uheldig både medicinsk og kirurgisk behandling og siden da er jeg mildest talt blevet hjernevasket, så vi har besluttet at forsøge i første cyklus. Nu tror jeg nok på baggrund af en ÆL test, at jeg havde ÆL i tirsdags - altså for en uge siden. De sidste tre-fire dage har jeg haft kvalme, men det er jo alt alt for tidligt at opleve symptomer, så det er nok kroppen der laver numre med mig. Skal i gang med testene når vi kommer hjem fra ferie på lørdag

Velkommen til tråden. Og ked af dit tab. 
Og velkommen til verden der fuld af mystik og overraskelser på godt og ondt. Nemlig alt om at vil være gravid til graviditet og bekymringer og glæder i lange baner, fra start til slut. 

Anmeld Citér

13. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Hmm, lurer lidt på om æl falder tidligere end forventet det arbejder vi en del i underlivet i dag.. fortryder lidt at jeg ikke har testet, men plejer ikke at være i tvivl.. typisk

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

13. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Snydt, det var "bare" blærebetændelse Super god timing

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

13. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Snydt, det var "bare" blærebetændelse Super god timing

Øv hvor træls. Hvordan fandt du ud af det? Tog du til lægen ?

Anmeld Citér

14. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har fået mens så vi må op på hesten igen. Tilgengæld er den kommet på dag 28, så nu er den vist ved at være nogenlunde normal igen efter fødsel. Næste måned bliver med æl test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.