Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Det kan godt være du først man teste positiv senere selvom du kunne 3+3 sidst. Men kender godt det der med at have en skidt mavefornemmelse

Hvorfor kunne du ikke teste i sommerhuset? Jeg tænker mere det er sexen der bliver en udfordring 

Det nøjagtig det jeg mener mavefornemmelsen. Men stor grund til det også at vi har haft sex kun en gang i den her månede fordi manden døjer med rødme og svie ved penis og kuglerne og oven i købet slå han knæet da vi var i vandland. Så vi havde sex kun en gang i den her månede. Også var det 2 dage i træk hvor vi kastet os over en sprøjte hvor han kom i en kop også samlet vi det i en sprøjte også prøvet jeg selv at sprøjte det op.  Aldrig troede jeg at jeg vil være så desperate for at blive gravid at jeg vil sige ja til at bruge en sprøjte. ( det min mand der foreslog det) og jeg tror fordi vi gjort det 3 dage lige efter hinanden så de 2 dage med sprøjte der var næsten ikke rigtig noget. Og jeg er sku ikke sikker på at jeg gjort det helt rigtig.

Og sexen var ikke et problem. Vores piger lå i et værelse og vi er i et andet værelse og svigerforældre et trejde værelse som var lidt længere væk. Men vil ikke teste for ægløsning der fordi tænk hvis de lige sku bruge vores badeværelse også opdager de det. Da det er hemmeligt at vi prøver at blive gravid. Vi vil ha at de først ved det når jeg er blivet gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2023

Love Angel

Mor til 4

Jeg er godt nok dum at blive ved med at teste, når jeg på det her tidspunkt 3+5 normalt når jeg er gravid så kan jeg teste flot positivt. Så det klart der ikke noget at komme efter når nu jeg tester blankt stadig når nu jeg er 3+5 idag. Må indse at det heller ikke er i denne her månede at det er sket. 

tillykke til alle jer der har testet positiv

og held og Lykke til os andre i de næste måneder. Jeg følger stadig med og ser hvad der sker med jer der stadig ikke har testet men skal teste i juli månede, det bliver spændende for jer.�� jeg vil bare sige at jeg er ude af denne her månede uden en positiv test. Øv altså

Anmeld Citér

17. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Jeg er godt nok dum at blive ved med at teste, når jeg på det her tidspunkt 3+5 normalt når jeg er gravid så kan jeg teste flot positivt. Så det klart der ikke noget at komme efter når nu jeg tester blankt stadig når nu jeg er 3+5 idag. Må indse at det heller ikke er i denne her månede at det er sket. 

tillykke til alle jer der har testet positiv

og held og Lykke til os andre i de næste måneder. Jeg følger stadig med og ser hvad der sker med jer der stadig ikke har testet men skal teste i juli månede, det bliver spændende for jer.�� jeg vil bare sige at jeg er ude af denne her månede uden en positiv test. Øv altså

Øv øv, kender det godt! Håber du snart står med en positiv test

Anmeld Citér

17. juli 2023

__anonym

Testdag d. 31/7. Tester dog allerede fra 3+2

Anmeld Citér

17. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Testdag d. 31/7. Tester dog allerede fra 3+2

Det lyder spændende giv os gerne et Update 

Anmeld Citér

17. juli 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Det lyder spændende giv os gerne et Update 

Det skal jeg gøre

Anmeld Citér

17. juli 2023

Ento

Jeg har taget denne test i dag 3+4 og synes jeg ser en streg. Er dog så bange for at det er ovitrelle der stadig slår ud på testen. Er 13 dage siden jeg fik ovitrelle. Dette er mit 4 IUI forsøg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Jeg har taget denne test i dag 3+4 og synes jeg ser en streg. Er dog så bange for at det er ovitrelle der stadig slår ud på testen. Er 13 dage siden jeg fik ovitrelle. Dette er mit 4 IUI forsøg

jeg kan også se en streg. Håber for dig at det er fordi du er gravid.

Anmeld Citér

17. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

jeg kan også se en streg. Håber for dig at det er fordi du er gravid.

Tak håber virkelig også at det snart vil lykkes for os

Anmeld Citér

17. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Tak håber virkelig også at det snart vil lykkes for os

håber 4 gang er jeres lykkedes gang.

hvis du bliver ved med at teste for at se om den udvikler sig så må du meget gerne dele dine test billeder med os her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.