Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ento skriver:

Ej men nu er jeg endnu mere forvirret nu er stregen lidt tydeligere igen. Ikke så tydelig som for 2 dage siden, men der skal det lige nævnes at der godt kunne være lidt rester af hcg fra min medicin. Skulle gerne være væk nu.

Den øverste er fra i morges. Stort set negativ, men i virkeligheden kunne man godt ane en svag streg. Den nederste er fra nu (kom sent hjem fra arbejde). Ser du også en streg på den nederste? 

Jeg kan helt sikkert se noget på den nederste. Og det kan jo forklare måske de svingerne i dine test. Så kan det være at de kun bliver tydeligere og tydeligere for hver dag.  Prøv at tag en ny test imorgen, og sæt gerne et billede ind af testen. Det mega spændende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Synes godt nok der er lang tid til testdag lige nu manden kom med en kommentar omkring mine bryster tidligere og er nu gået helt amok med at mærke efter symptomer selvom jeg godt ved det er alt for tidligt   og helt ærligt så skyldes eventuelle symptomer nok også at vi har ferie, dvs. mindre motion og mere brød end vi er vant til.. 

Haha det er farligt at sige sådan noget til en kvinde. Så gå hun amok med at tænke og mærke efter konstant hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

Jeg kan helt sikkert se noget på den nederste. Og det kan jo forklare måske de svingerne i dine test. Så kan det være at de kun bliver tydeligere og tydeligere for hver dag.  Prøv at tag en ny test imorgen, og sæt gerne et billede ind af testen. Det mega spændende.

Jeg prøver igen i morgen aften. Har dog ikke de store håb for føler at de burde være klart positive nu (vil være 4+0 i morgen). Men håber inderligt

Anmeld Citér

19. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Haha det er farligt at sige sådan noget til en kvinde. Så gå hun amok med at tænke og mærke efter konstant hvornår har du testdag?

Egentlig først på lørdag, men regner med at teste på torsdag

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

19. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Ento: kunne ikke se dine billeder tidligere, men kan også se en streg på den nyeste test

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

19. juli 2023

Ento

M.Rose skriver:

Ento: kunne ikke se dine billeder tidligere, men kan også se en streg på den nyeste test

Godt det ikke bare er mig der ser steger Håber den udvikler sig, men tror jeg desværre ikke at den gør

Anmeld Citér

20. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Jeg prøver igen i morgen aften. Har dog ikke de store håb for føler at de burde være klart positive nu (vil være 4+0 i morgen). Men håber inderligt

Kan godt forstår at du er mistænksom. Har du prøvet at teste her til morgen eller? 
og er du så præcis 4+0 idag?

Anmeld Citér

20. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Egentlig først på lørdag, men regner med at teste på torsdag

Uh hvor spændende. Har du fået testet idag?

Anmeld Citér

20. juli 2023

Ento

Love Angel skriver:

Kan godt forstår at du er mistænksom. Har du prøvet at teste her til morgen eller? 
og er du så præcis 4+0 idag?

Har testet her til morgen 4+0. Lidt tydeligere end igår morges men mindre tydelig end den i går aftes. Har lige fået taget en blodprøve ved en anden læge, så må vi se hvad den siger ��

Anmeld Citér

20. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Uh hvor spændende. Har du fået testet idag?

Hov, mente torsdag i næste uge så nej, det er alt for tidligt at teste endnu

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.