Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Stort tillykke med graviditet

Tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2023

Diana95

Mortil_2 skriver:

Jeg er her også. Jeg prøver dog at lade være med at blive helt obsessed denne gang Så vi har ikke brugt æl test og min cyklus er svingende grundet amning. Men måske vi prøver med æl test i næste måned - vil så gerne have et forårsbarn

Kender det alt for godt. Drev mig selv til vanvid de fleste måneder vi prøvede.
Kun den her måned har jeg haft det fint da jeg et eller andet sted nok har været lidt opgivende, men nu er jeg gravid

Håber det her også bliver din måned

Anmeld Citér

2. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Diana95 skriver:

Kender det alt for godt. Drev mig selv til vanvid de fleste måneder vi prøvede.
Kun den her måned har jeg haft det fint da jeg et eller andet sted nok har været lidt opgivende, men nu er jeg gravid

Håber det her også bliver din måned

Ja jeg har egentligt forsøgt at holde mig lidt fra siden og testgrupperne, det gør det kun værre men hyggeligt er det! 

Og kæmpe tillykke med graviditeten Hvor er det typisk at det sker når man lige slapper lidt af, men hvor er det skønt for dig 

Anmeld Citér

2. juli 2023

Diana95

Mortil_2 skriver:

Ja jeg har egentligt forsøgt at holde mig lidt fra siden og testgrupperne, det gør det kun værre men hyggeligt er det! 

Og kæmpe tillykke med graviditeten Hvor er det typisk at det sker når man lige slapper lidt af, men hvor er det skønt for dig 

Ja god ide Tusind tak Ja mega typisk og troede faktisk ikke jeg var det da jeg praktisk talt ingen symptomer har haft udover ømme bryster, så var overbevist om at den nok ikke var der men det var den så haha! 
Man kan overhovedet ikke regne med noget. Alle de andre gange har jeg haft langt flere symptomer.

Anmeld Citér

2. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Stort tillykke Diana95

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

2. juli 2023

Diana95

M.Rose skriver:

Stort tillykke Diana95

Tusind tak

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Diana95 skriver:

Tusind tak

Ja kæmpe stort tillykke!!!

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Nå, officiel testdag her idag og kunne godt have sparet testen, for lige bagefter opdagede jeg at jeg blødte

mej hvor jeg nu bare håber, at vi ikke skal vente 3-4 måneder på en ny cyklus

Anmeld Citér

3. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Diana95 skriver:

Ja god ide Tusind tak Ja mega typisk og troede faktisk ikke jeg var det da jeg praktisk talt ingen symptomer har haft udover ømme bryster, så var overbevist om at den nok ikke var der men det var den så haha! 
Man kan overhovedet ikke regne med noget. Alle de andre gange har jeg haft langt flere symptomer.

Nej det kan man nemlig ikke. Sidst havde jeg også bare pms symptomer op til testdag. Denne gang er det værre for min cyklus er ustabil og lidt lang pga amning og jeg har alle mulige mærkelige symptomer, så man kan nå at bilde sig mange ting ind når mens ikke kommer

Anmeld Citér

3. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Nå, officiel testdag her idag og kunne godt have sparet testen, for lige bagefter opdagede jeg at jeg blødte

mej hvor jeg nu bare håber, at vi ikke skal vente 3-4 måneder på en ny cyklus

Det nr har jeg også lavet på et tidspunkt. Jeg testet og få minutter efter så blødte jeg. 
og hvorfor siger du 3-4 måneder? Er din menses meget uregelmæssig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.