Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Nej .. med mindre det var udklædning. Og nej på det fleste arbejdspladser ville det ikke være specielt rart for en mand med kjole.
Jeg giver heller ikke mine sønner hello kitty spænder på. Der er mange piger der går med bukser/shorts og fair nok. Men det er altså ikke normen for hverken mænd eller drenge. Det er da ok andre giver deres drenge kjoler på og sløjfer i håret fordi “det har de lyst til”. Jeg ville bare ikke gøre det. Det er så mange andre ting hvor mine drenge bestemmer og fastlægger deres egen stil og holdninger.
Hvis de vil lave sig om til kvinder og føler sig som kvinder indeni ser jeg som en anden “problematik” / issue.
Hvorfor må det kun være udklædning? Hvorfor er det fair at piger må gå i short og bukser, men drenge må ikke gå med kjole, fordi det ikke er normen.
Kjole er faktisk startet som en beklædning til kvinder OG mænd.
Men hvis dine sønner selv spurgte om hello Kitty eller prinsesse ting, ville du sige nej, det er kun til piger.? Hvorfor nægte dem at være dem selv? Hvorfor gøre det til noget forkert? At der de kan li, er forkert fordi de er født som dreng.? Pink startede som en drengefarve. (jeg undrer mig bare)
Anmeld
Citér