Jonathan er 5 uger i dag og vejer præcis 6 kg.
Han var til tjek ved lægen og alt er fint
Chihiroo: jeg kendte ikke den anden brystpumpe, den ser spændende ud. Jeg har en fornemmelse af at man skal have lidt mere letløbende mælk end jeg har, for at kunne bruge den. Mine bryster lækker næsten aldrig og jeg kan ikke finde ud af at få noget ud med hånden. Egentlig er jeg godt tilfreds med den pumpe-pakke jeg har købt. Den er ikke indviklet og den kan næppe gøre for at mine bryster er træge 
mht. hormonknopper er han virkelig en bebumset lille fyr
det er faktisk lidt sødt på sin egen måde, der er bare en del skallende hud på øjne og ører. Tak for tips til smørelse
jeg er i øvrigt begyndt at smøre mit eget ansigt i babyolien olive. Det virker ret godt på almindelig hud
i går kunne jeg pludselig pumpe 70 ml ud af det ene bryst på 8 min. Men så var der også lukket. I dag har jeg ikke pumpet, da jeg har haft for travlt. Men prøver i morgen igen. Jeg tror stædighed er mit mellemnavn
Det lyder ikke godt at du er så træt og mat -og ikkeglad - Ibsy. Er der noget særligt der trykker dig, eller er du bare flad?
Jeg har det ret fint, men jeg har jo også en forholdsvis rolig og sovende baby, selv om han igen vågner flere gange om natten. Rutiner kan man ikke regne med endnu
men det betyder alt at man får lov at hvile ud ind imellem.
chihiroo: jeg er virkelig glad for at høre at det går så utroligt meget bedre og at du har fået et boost til dit overskud.
Anmeld
Citér