Jøsses, der er mange svar i den her tråd!
Ja, jeg synes også selv, det er bekymrende, at jeg har synes mine to børn er så krævende. Jeg har vildt dårlig samvittighed over det og forstår det ikke helt, for jeg elsker dem og jeg kan virkelig godt se, at det er søde børn. Altså de slår ikke, råber ikke og er velopdragne, kloge osv.
Men altså - jeg KAN godt passe dem. Jeg vil nok ikke betegne vores familie som sårbar. Jeg ville ikke selv være bekymret for børnenes trivsel, hvis jeg tog dem hjem. Jeg er ikke så syg, at jeg ikke kan tilsidesætte mine egne behov for børnenes og jeg kan derfor sagtens tage mig af dem og give dem gode dage. De foretrækker endda begge to at være herhjemme.
Men jeg vil bare så forfærdelig gerne snart blive rask, inden jeg bliver fyret. Jeg ved jeg psykisk får det meget værre, hvis jeg skal passe dem hele tiden, som jeg gjorde i marts og april. Jeg går til psykolog og får "opgaver" af hende, men det er opgaver, jeg på ingen måde kan løse, hvis jeg hele tiden skal passe mine børn.
Det er virkelig et dilemma og jeg kan jo se på svarene i den her tråd, at I er enige med mig i, at det er en svær situation - og derudover også, at det virkelig er en lille del af befolkningen, der ved hvad angst egentlig er. 
Måske skulle jeg bare tage dem hjem (de har det også bedre herhjemme, faktisk. I hvert fald den store, der går i børnehave. De er nemlig ramt af corona, så personalet skifter en del) og i det mindste have god samvittighed og så bare... tja... forlænge min allerede alt for lange sygemelding og afvente fyring...
Det er så svært...
Anmeld
Citér