Anonym skriver:
Det vil jeg ikke gerne have at han gjorde, men jeg ville få tanken, præcis ligesom flertallet her åbenbart ville få tanken at han bare ventede på sin ven. Igen, man skal ikke være sikker i sin sag før man sender en underretning
Nej man skal ikke være helt sikker.. Men man skal heller ikke sende en underretning på SÅ tyndt et grundlag.. Som flere skriver, så tager det jo netop fokus fra dem, som har det af h til.. Forestil dig, at lige præcis den her underretning måske gør, at er barn bliver seksuelt mishandlet et andet sted, fordi de nu skal bruge tid på den her underretning, som højst sandsynligt ikke har noget på sig.. Jeg forstår godt din tankegang, og ja man kan altid tænke "hvad nu hvis det her barn virkelig et forsømt".. Men lige her ville jeg mene, at man skal lade det være, og så en anden gang gå hen og snakke med barnet, så man er lidt mere sikker i sin sag..
Og ellers må TS lege detektiv og tage på legepladsen hver dag i en periode og se, om det er noget, der foregår tit.. Er det noget, der så sker tit og barnet selv giver udtryk for problemer (når TS altså snakker med barnet), SÅ kan hun sende en underretning
Anmeld
Citér