AnoMor skriver:
Nu skriver du jo bare selv tidligere at der skal tages udgangspunkt i ts beskrivelse og der er tale om 10 min hvor du selv skriver som det første at det tegner på en ensom og trist dreng og ts skal lave en underretning.
men jo længere tid tråden har kørt så har du selv ændret holdning til det flere gange og nu er du ude i at man skal observerer i længere tid inden man skal overveje en underretning. Altså du modsiger dig selv fra start til nu. Kan du virkelig ikk selv se det?
"Altså jeg får den tanke at det virker som et barn der er ensom og ked af det. Det er slet ikke sikkert han er dét normalt, men som mor ville det da skære mig i hjertet hvis det var min søn der cyklede ensom og trist rundt på en tom legeplads, også selvom det bare var den ene gang. Jeg tænker at nogen da burde tage en snak med forældrene om at man ikke overlader et barn til sig selv på den måde? Så jeg synes godt du kan sende en underretning, men hvordan vil du rent lavpraktisk gøre det? Måske bare skrive adressen på det dér rækkehus, og så sige at du i et stykke tid observerede barnet og det der skete? Jeg ville gøre det anonymt hvis jeg var dig, ja det er fejt, men man ved jo aldrig hvordan folk kan finde på at reagere hvis de finder ud af hvem det er, og de har ret til at få alle de oplysninger kommunen har om underretningen."
Jeg synes ikke jeg konkluderer noget om barnet eller siger at ts skal sende en underretning
Anmeld
Citér