Ville du lave en underretning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja, børn kan lege alene. Har ikke påstået andet  

Hvad mener du så med at det er værre at forældrene ikke er i nærheden ? 
du modsiger altså dig selv rigtig meget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det synes jeg jeg har forklaret temmelig grundigt allerede. Jeg kan ikke hjælpe dig yderligere med at forstå det  

ja en dreng der i dine øjne ikke var i trivsel, fordi du så ham ikke smile i 10 minutter, mens han ventede på en anden dreng. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

BAE skriver:

men han ventede jo, fordi den anden dreng kom jo ud. 

Det kan ligeså vel have været sådan at det andet barn kun kom ud fordi han kunne se at drengen var ked af det. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

BAE skriver:

ja en dreng der i dine øjne ikke var i trivsel, fordi du så ham ikke smile i 10 minutter, mens han ventede på en anden dreng. 

Fortsæt bare med at digte 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Fortsæt bare med at digte 

Jeg skriver hvad jeg læser du skriver. så må du jo fortælle mig, hvad ville du skrive i den underretning?

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det kan ligeså vel have været sådan at det andet barn kun kom ud fordi han kunne se at drengen var ked af det. 

Su skriver at BAE digter. Hvad dælen vil du så kalde det du gør nu. Du digter at bror/ven kun kom ud fordi drengen på cyklen var ked af det. ? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Abracadabra

Der bruges ressourcer på hver enkelt underretning. Derfor skader de ligegyldige underretninger de børn, der HAR brug for hjælp. For så render sagsbehandlerne rundt for at lede efter børn, der ikke har smilet i 10 minutter frem for at arbejde med de børn, der VIRKELIG har brug for hjælp. 

Derfor: Ingen underretning i dette tilfælde. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

BAE skriver:

Jeg skriver hvad jeg læser du skriver. så må du jo fortælle mig, hvad ville du skrive i den underretning?

Noget i stil med:

Jeg er blevet lidt bekymret for en dreng som jeg synes har set ud til at være ensom og trist. Han havde ikke nogen voksne at gå til i situationen, der kom dog et andet barn ud til ham efter han havde ringet på ved det hus det andet barn boede i. Der blev talt et sprog jeg ikke forstod, så jeg ved ikke hvad der er blevet snakket om forud for at det andet barn kom udenfor. Det foregik på legepladsen ved (indsæt område), og drengen ringede på ved (indsæt adresse og husnummer). Jeg ved ikke om drengen selv bor i huset, men tænker at hvis I kontakter dem der bor i huset vil de kunne fortælle jer hvem han er. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Su skriver at BAE digter. Hvad dælen vil du så kalde det du gør nu. Du digter at bror/ven kun kom ud fordi drengen på cyklen var ked af det. ? 

Jeg skriver at det ligeså vel kunne have været sådan. Det er ikke det samme som at digte og lægge folk ord i munden 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

Abracadabra skriver:

Der bruges ressourcer på hver enkelt underretning. Derfor skader de ligegyldige underretninger de børn, der HAR brug for hjælp. For så render sagsbehandlerne rundt for at lede efter børn, der ikke har smilet i 10 minutter frem for at arbejde med de børn, der VIRKELIG har brug for hjælp. 

Derfor: Ingen underretning i dette tilfælde. 

Ville du lade dine børn gå rundt alene uden nogen voksne mens de var kede af det? (forudsat at drengen rent faktisk var ked af det) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.