BAE skriver:
Har jeg sagt det? Du bliver meget sur når man spørg dig om noget?
Vi prøver at fortælle TS noget. Prøver at få et billede af hvad der er sket den dag.. Vi siger ikke at hun lyver, men vi forsvarer også en farmor fordi vi har kun TS mening om at hendes datter HAR ligget i 2,5 timer, men uden at vide det 100%. Hvor du siger at man kan Aldrig få rød rumpe pga 15 minutter uden skiftning. Hvor en anden så fortæller jo, det kan godt lade sig gøre (og nej hun sagde ikke hver gang, men denne ene gang skete det og det kan også være tilfældet I TS tilfælde. ) hvor du straks siger, jeg har to børn og finder det meget usandsynligt.. Så du ved at det ALDRIG kan ske fordi du har TO børn?
Ingen af os ved hvad der kan ske med børns rumper og afføring for det er forskelligt, det kan endda være forskellig reaktion på det samme barn.
Så prøv lige at his dig ned. Jeg siger ikke at farmor er en engel, men hun skal heller ikke beskyldes for noget, TS ikke ved.
Nej, men det er jo ikke kun sagen med bleen. TS skriver, at farmor ikke kommer, når det er aftalt, at hun hævder sig selv ved at lyve, hun nedgør TS, og så synes nogle af jer, at TS skal give hende en chance? TS skriver også, at hun har kæmpet med hende i to år og resten af familien kalder hende chef. Hvad er det I ser af fantastiske sider i hende, som jeg ikke ser, for jeg forstår det virkelig ikke? Hun virker på mig som et totalt usympatisk menneske men øje kun for sig selv, og det er ikke altid godt, når man har med børn at gøre.
Selvfølgelig kan der være mange måder en baby kan få rød numse på, men det var bare en lille ting. Jeg synes ikke, hun lyder som en farmor, jeg ville ønske jeg havde.
Og jeg skal nok hidse mig ned, jeg bliver bare lidt sur, når jeg synes nogen bliver uretfærdigt behandlet, som jeg synes faktisk, TS er blevet. Det hun skriver er jo hendes bekymring. Jeg er glad for at mine børns farmor er stik modsat det TS skriver.