Anonym skriver:
Du skal simpelthen stoppe dig selv.
Jeg er slet ikke i tvivl om din svigermors gode intentioner, og jeg er heller ikke i tvivl om den magtkamp, I har kørende. Lad være; vær den voksne.
Det er så mærkeligt at læse din beretning, hvor du slet ikke selv kan rationalisere over de ting, du beskriver.
Det er helt åbenlyst, at hun føler sig udenfor og ikke inkluderet. Derudover tror jeg nu heller ikke, at din kæreste har de største nosser.
Ikke overnatte på hospitalet den første nat, wtf?? Kom ind i kampen!
Hvor styrende er din mor egentlig? Eller måske mere manipulerende, så du slet ikke opdager det? Jeg tænker, at det jo er dig og din mor, der sidder på barnet og måske ubevidst ikke giver plads?
Med hensyn til pasning. Min far kunne heller ikke få mad i vores førstefødte, da han passede ungen som spæd, hun skreg, men er altså normal i dag.
Hvordan ved du, at din datter lå med afføring i 2,5 time?
Ved du, at man gerne må være i hjem med katte? Der er da masser af kvinder, der har katte.
Måske det hele er en sammenblanding af ked-af-det svigermor, som har mistet sin søn til en ny familie, din usikkerhed som mor, din overtagende mor, nosseløs søn og at du og din svigermor formentligt ikke har haft en god base, før du og kæresten blev forældre.
Min mor er ikke styrende overhovedet..hun har sagt at hun vil hjælpe ved behov og intet andet..min kæreste og svigermor har ikke haft den vilde kontakt i 20 år og nu er hun på 24/7.... mht til at styre er min svigermors rygte at hun vil styre alt og alle..så for mig er det nok min svigermor der er styrende