Anonym skriver:
Jeg blev uplanlagt gravid.
Situationen var omvendt her. Jeg kunne på ingen måde overskue en baby mere. Jeg var HELT ude at skide. Min mand derimod, kender mig bedre end jeg selv gør. Han var umiddelbart heller ikke klar på en baby mere, men han kunne lynhurtigt gennemskue de psykiske konsekvenser det ville få for mig, hvis jeg skulle gennemgå en abort. Noget min læge også påpegede - at en abort er ikke bare noget man lige gør. Særligt hvis du selv er i tvivl, så tror jeg det vil forfølge dig resten af livet. Statistikker viser, at hvis man har følt sig presset til en abort, været i tvivl, bare det mindste, så kan det få store konsekvenser for dit psykiske velbefindende.
Jeg fik min baby. Nummer tre i flokken. Jeg har aldrig fortrudt det! Ikke det mindste. Vel er det hårdt med en baby, men jo også pisse dejligt og de store elsker, at være blevet storesøskende.
Jeg siger ikke mit valg er det rigtige for dig. Jeg siger bare, du skal tænke dine følelser ind også. Og overveje om du kan gennemføre aborten, fordi DU tænker det er den rigtige beslutning.
Din mand og dig har været sammen i mange år. Så mon ikke han ville støtte dig, og være en del af en baby igen? Én sagde til mig; man fortryder ikke de børn man får, men dem man ikke får.... jeg synes det var en fin beskrivelse egentlig - men igen, kun du kan mærke helt efter i din mave.
Det er virkelig en hård tid du går igennem - og jeg føler virkelig med dig.... jeg håber du lytter til din mavefornemmelse. Den er oftest helt rigtig 
kæmpe, kæmpe stort kram til dig 
.... det er faktisk 2 år siden idag, præcist, at jeg opdagede graviditeten. Lidt pudsigt. Så idag har vi jo en skøn krudtugle på 16mdr