4 årige har overskæg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2018

HvidSne

Jeg har rødt hår. Jeg blev mobbet med det som lille. Der var heldigvis ingen, som prøvede at farve det!

Det havde heller ikke hjulpet. Børn, der mobber, finder altid noget at mobbe med, desværre.

Din datter er 4 år gammel. Kun 4! Hvorfor skal hun ændres på? Hun er da perfekt, som hun er, med overskæg og det hele!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2018

Abracadabra

Carina:-) skriver:

Måske det er liiiiige i overkanten at skrige tortur ud i debatten pga hårfjerning med strips. 

Bare lidt ....

Man kan forresten få økologiske hårfjerningsmidler- de er ret gode hvis man går op i kemikalier osv. 

Nu kender jeg ikke til blegemidler ,så det vil jeg ikke udtale mig om. 

Jeg skriger ikke. Men jeg er voldsomt forarget og vred på det lille barns vegne.

Jeg synes, at du skal sætte et flot gammeldags brunt plaster på dit 4 årige barns overlæbe og flå det af efter 3 minutter. Græder barnet? 

Derudover kan du overveje at lægge lidt vat med brintoverilte på dit barns hud - lyder det som en god idé? 

Vi mødre forarges, når gravide fortsætter med mascara under graviditeten, men organiske opløsningsmidler? Dem smider vi gladeligt efter børnehavebørn!

Anmeld Citér

20. februar 2018

Carina:-)

Abracadabra skriver:

Jeg skriger ikke. Men jeg er voldsomt forarget og vred på det lille barns vegne.

Jeg synes, at du skal sætte et flot gammeldags brunt plaster på dit 4 årige barns overlæbe og flå det af efter 3 minutter. Græder barnet? 

Derudover kan du overveje at lægge lidt vat med brintoverilte på dit barns hud - lyder det som en god idé? 

Vi mødre forarges, når gravide fortsætter med mascara under graviditeten, men organiske opløsningsmidler? Dem smider vi gladeligt efter børnehavebørn!

Nu er jeg en af dem der mente at ts skulle have får i en fagperson for at få hjælp og har ikke set nogen nævne store brune plastre. Det er vist mange år siden man gjorde det på den måde.

Men st råbe tortur synes jeg nu er at piske en stemning op.

Men jeg bruger så også måkeup osv når jeg er gravid. ... slemme uansvarlige mor.....

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer

Nu er jeg en af dem der mente at ts skulle have får i en fagperson for at få hjælp og har ikke set nogen nævne store brune plastre. Det er vist mange år siden man gjorde det på den måde.

Men jeg bruger så også måkeup osv når jeg er gravid. ... slemme uansvarlige mor.....

Nogle gange bruger man jo nogle andre udtryk for at understrege en pointe, tortur, gift, store brune plastre, tror du tager det hele lidt for bogstaveligt, overdrivelse fremmer forståelsen, du ved. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra

Det brune plaster skal bare vise, hvor ondt det gør at vokse en overlæbe. Brune plastre har da ingen plads i hårfjerning? 

Min unge skriger, når jeg hiver et 3 dage gammelt plaster opløst i karbaddet af. En voksning af overlæben tør jeg godt sammenligne med tortur. Og til hvilken nytte? Så hendes uopdragne fætter ikke driller? Det virker da idiotisk.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra

Og jeg håber VIRKELIG ikke, at nogen fagperson ville indlede hårfjerning på en 4 årig! Jeg ville i hvert fald aldrig.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer skriver:

Nogle gange bruger man jo nogle andre udtryk for at understrege en pointe, tortur, gift, store brune plastre, tror du tager det hele lidt for bogstaveligt, overdrivelse fremmer forståelsen, du ved. 

Synes stadig st bruge ordet tortur er overkill. 

Tror ingen i forvejen var i tvivl om holdningen 

Og Gad vide hvor ts er henne i det her. Hun er da for længst skræmt væk.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra skriver:

Og jeg håber VIRKELIG ikke, at nogen fagperson ville indlede hårfjerning på en 4 årig! Jeg ville i hvert fald aldrig.

Det skal der nu nok være.

Der er også børnelæger der anbefaler danino og osteppps til børn der ikke vil spise

Og Andre der ville anse det som omsorgssvigt.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra

Synes stadig st bruge ordet tortur er overkill. 

Tror ingen i forvejen var i tvivl om holdningen 

Og Gad vide hvor ts er henne i det her. Hun er da for længst skræmt væk.

Så lad os kalde det uudholdelig stærk og meningsløs smerte, hvis det er mere spiseligt for dig. Vil du udsætte dit barn for uudholdelig stærk og meningsløs smerte?

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra

Det skal der nu nok være.

Der er også børnelæger der anbefaler danino og osteppps til børn der ikke vil spise

Og Andre der ville anse det som omsorgssvigt.

Det var da en underlig sammenligning. Undervægtige børn må jo gerne få danonino... Men fodrer du din 80 kg tunge 10 årige med danonino, er det jo ikke hensigtsmæssigt. 

At påføre et lille barn meget stærk og meningsløs smerte kan da på INGEN måde sammenlignes med at give en fed unge yoghurt??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.