Hej med dig ts,
Jeg har oplevet det på egen krop og kan give dig mit råd. Jeg har ikke lige tid til at gennemlæse hvad de andre har skrevet.
Men jeg havde det samme problem som din datter, dog var jeg omkring 10 da drillerierne begyndte. Det satte rigtig dybe spor i mig på trods af at mine forældre gjorde alt for at give mig selvtillid og fortælle mig hvor smuk jeg er hver dag.
Jeg blev genert, lukkede mig inde og gjorde alt for at undgå face to face kontakt med mennesker omkring mig, især mine jævnaldrende. Det var især drengene der var modbydelige.
Og ja, jeg ved at man skal helst lære sine børn at være stærke og forberede den til livet. Og det fungerede da også for mig, så længe jeg var hjemme ved mine forældre. Så snart jeg trådte ud af døren, og så ham der drillede mig, forsvandt al selvtilliden og jeg ønskede bare at gemme mig langt væk fra alt og alle.
Så jeg beder dig for din datters skyld, GØR NOGET! hun vil være dig evig taknemmelig. Tal med lægen eller evt. en kosmetiker og find en skånsom måde at fjerne det på.
Kan huske en pige i min paralleklasse, som virkelig havde overskæg. Hun blev drillet så meget, at hun gik hjem grædende hver dag. En dag kom hun i skole uden overskægget. Hun havde overbevist hendes mor om at få det fjernet. Hun blev en helt anden person derefter.
Kram til dig og din lille pige 
Anmeld
Citér