4 årige har overskæg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2018

Tobabyer

Carina:-) skriver:

Synes stadig st bruge ordet tortur er overkill. 

Tror ingen i forvejen var i tvivl om holdningen 

Og Gad vide hvor ts er henne i det her. Hun er da for længst skræmt væk.

Ja det håber jeg da lidt hun er, og er kommet på bedre tanker, jeg ville da også bruge ordet tortur om voks af en 4-årig, om det så var i ansigtet eller andre steder på kroppen, eller om det var med strips eller økologisk voks eller hårfjerningsmidler, det kommer ud på et. Jeg ville ikke bruge ordet tortur når det handler om hårfjerning på en voksen eller ung, og det er her jeg synes det kører helt af sporet, for det er som om at mange af de pro-hårfjernere som er i tråden her, slet ikke kan se hvor stor forskellen er på om man er 4 eller 14. 

Og som abracadabra også skriver, jeg kunne da også godt tænke mig at møde den sundhedsfaglige person, som synes det er en fremragende ide med hårfjerning af 4-årigt børnehavebarn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2018

Tobabyer

Det skal der nu nok være.

Der er også børnelæger der anbefaler danino og osteppps til børn der ikke vil spise

Og Andre der ville anse det som omsorgssvigt.

Det kan jo slet ikke sammenlignes, nogle børn er så syge at de bare skal have noget i kroppen, det er en nødvendighed, det er ikke nødvendigt at fjerne hårvækst på børn. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Carina:-)

Abracadabra skriver:

Det var da en underlig sammenligning. Undervægtige børn må jo gerne få danonino... Men fodrer du din 80 kg tunge 10 årige med danonino, er det jo ikke hensigtsmæssigt. 

At påføre et lille barn meget stærk og meningsløs smerte kan da på INGEN måde sammenlignes med at give en fed unge yoghurt??

Og jeg synes du overdriver når du bruge betegnelser som meget stærk smerte og tortur .

Hun spurgte om råd . Ikke at hun havde gjort noget som helst .

Der var en der foreslog blegning som skulle være smertefrit andre at der skulle søges råd. 

Måske vi skulle slappe lidt af og forholde os til at ts kender sit barn bedst 

Min kommentar om danino var at selv om bsrnetver undervægtig ville nogen mene det er omsorgssvigt st give tomme kalorier 

Nogen flipper ud over en gravid med mascara andre ikke .

Men du går vel heller ikke rundt og råber tortur af forældre der giver deres små børn huller i ørerne?

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer skriver:

Det kan jo slet ikke sammenlignes, nogle børn er så syge at de bare skal have noget i kroppen, det er en nødvendighed, det er ikke nødvendigt at fjerne hårvækst på børn. 

Nu var det for at vise at selv børn der er u dervægtige kan møde læger der ville mene det var omsorgssvigt st give tomme kalorier selv om deres kollega mener det er vejen frem

Det hr en kommentar til at hun som fagperson ikke ville give ts råd så skrev jeg  andre  ville.

Nu har jeg vist skåret det ud i pap ....

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra

Og jeg synes du overdriver når du bruge betegnelser som meget stærk smerte og tortur .

Hun spurgte om råd . Ikke at hun havde gjort noget som helst .

Der var en der foreslog blegning som skulle være smertefrit andre at der skulle søges råd. 

Måske vi skulle slappe lidt af og forholde os til at ts kender sit barn bedst 

Min kommentar om danino var at selv om bsrnetver undervægtig ville nogen mene det er omsorgssvigt st give tomme kalorier 

Nogen flipper ud over en gravid med mascara andre ikke .

Men du går vel heller ikke rundt og råber tortur af forældre der giver deres små børn huller i ørerne?

Jeg synes også mht. piercinger på småbørn, at det er meningsløs smerte. Men voks er langt mere smertefuldt og skal gentages ofte. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer skriver:

Ja det håber jeg da lidt hun er, og er kommet på bedre tanker, jeg ville da også bruge ordet tortur om voks af en 4-årig, om det så var i ansigtet eller andre steder på kroppen, eller om det var med strips eller økologisk voks eller hårfjerningsmidler, det kommer ud på et. Jeg ville ikke bruge ordet tortur når det handler om hårfjerning på en voksen eller ung, og det er her jeg synes det kører helt af sporet, for det er som om at mange af de pro-hårfjernere som er i tråden her, slet ikke kan se hvor stor forskellen er på om man er 4 eller 14. 

Og som abracadabra også skriver, jeg kunne da også godt tænke mig at møde den sundhedsfaglige person, som synes det er en fremragende ide med hårfjerning af 4-årigt børnehavebarn. 

Ingen har sagt hun skulle bruge voks

Og jeg synes det er overkill at skrive tortur når ts på ingen måder har sagt hun har gjort noget som helst.

Men vi når ingen vegne når det er gentagelser på gentagelser 

Tak for debatten 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Abracadabra skriver:

Jeg synes også mht. piercinger på småbørn, at det er meningsløs smerte. Men voks er langt mere smertefuldt og skal gentages ofte. 

Har mor skrevet hun har vokset sit barn?

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer

Nu var det for at vise at selv børn der er u dervægtige kan møde læger der ville mene det var omsorgssvigt st give tomme kalorier selv om deres kollega mener det er vejen frem

Det hr en kommentar til at hun som fagperson ikke ville give ts råd så skrev jeg  andre  ville.

Nu har jeg vist skåret det ud i pap ....

Undskyld, men der er ingen læger der ville mene at et sygt barn skal have sonde eller parenteral ernæring fremfor danonino og ostehaps. Det ville være omsorgssvigt at holde på at barnet enten kun skulle spise næringsholdige kalorier eller skulle have kunstig ernæring, fremfor “tomme” kalorier som du kalder det. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer

Har mor skrevet hun har vokset sit barn?

Mor har skrevet at hun tænker på at bruge voks, deraf hele debatten, nu er det vist dig der træder vande. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Tobabyer skriver:

Mor har skrevet at hun tænker på at bruge voks, deraf hele debatten, nu er det vist dig der træder vande. 

Sorry det havde jeg ikke lige spottet. 

Men nej det håber jeg da heller ikke hun gør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.