Carina:-) skriver:
Det skriver jeg heller ikke nogen læger vil....
Men min søn vokser ikke og den ene læge mente at han skulle have ostepops og danino da han havde gode erfaringer med at det ville børn det her sensitive i munden gerne have
Den næste læge var ved at falde ned af stolen og gav mig et langt foredrag om fejlernæring uden jeg kunne nå st sige det var en kollega der havde anbefalet det.
Og selv efter jeg oplyste det så mente hun stadig det var fuldkommen vanvittigt og tvivlede faktisk på hvad jeg sagde selv om det står i journalen
Nu kender jeg jo ikke problematikken med din søn, men du starter med at skrive “børn der ikke vil spise” så ændrer du det til “undervægtige børn” og nu handler det om dit barn som ikke vokser. 3 forskellige ting, det gør det lidt svært at forholde sig til det du skriver når du ændrer det hver gang.
Det giver da god mening, at hvis barnet er sensitivt i munden, så kan de prøve forskellige konsistenser of fornemmelser i munden og dermed vænnes til forskellig mad og blive mindre kræsne. Hvis den anden læge så har tænkt at der er en anden grund til at din søn ikke vokser, så kan jeg da godt forstå at hun synes det er en dårlig ide med ostepops, hvis det nu handler om nogle helt andre problematikker end hvad han indtager, eller ikke indtager.
Anmeld
Citér