Bad - hvor tit ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Flomama skriver:

ja selvfølgelig gør jeg det hvis de spørger mig  det her en debat og min holding er at det er klamt ikke at bade hver dag. 

Så forstår jeg godt at børn er grove i munden, når voksne mennesker kan finde på at sige sådan noget til andre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Flomama skriver:

Ja du har helt ret I jeg fastholder min ret til at sige min mening I en debat, ellers er der Jo intet at debattere. 

Og nu skal du heller ikke gøre mig til en stor styg ulv der mobber, jeg har på INTET tidspunkt sagt eller skrevet til nogen "hvor er du klam" jeg har helt genrelt udtalt at det er klamt. 

Mobning er andet end bare at skrive du er klam eller noget. Du er dømmende, på en grim måde.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Mysonsmama

Okay jeg tror hun har forstået pointen, synes i selv er ligeså grove. Se lige hvor mange der sidder og fortæller et voksent menneske hvordan man bør opføre sig, dét er mobning. Hvis I ikke bryder jer om hendes holdning så ignorer hende. Jeg synes det dårlig pli at køre sådsn på et andet menneske. Skal man ikke behandle folk ordenligt uanset Hvad? 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Mysonsmama

J-star skriver:

Mobning er andet end bare at skrive du er klam eller noget. Du er dømmende, på en grim måde.

Man må sagtens mobbe og tale grimt, uden direkte at bande. Det lidt en misforstået ting. Man kan ikke bare sige hvad der passer en, så længe man formulere det pænt.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mysonsmama skriver:

Okay jeg tror hun har forstået pointen, synes i selv er ligeså grove. Se lige hvor mange der sidder og fortæller et voksent menneske hvordan man bør opføre sig, dét er mobning. Hvis I ikke bryder jer om hendes holdning så ignorer hende. Jeg synes det dårlig pli at køre sådsn på et andet menneske. Skal man ikke behandle folk ordenligt uanset Hvad? 

Hun spørger jo selv - og lader da på ingen måde til at have forstået pointen; hvor ser du dét? 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Mysonsmama

Mor og meget mere skriver:

Hun spørger jo selv - og lader da på ingen måde til at have forstået pointen; hvor ser du dét? 

Det er da ingen undskyldning.

Jo hun har forstået at I synes hun ingen pli har og snakker grimt hun er bare ikk enig.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Flomama

J-star skriver:

Men jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet skal sige at du synes voksne er klamme fordi de ikke går i bad hver dag. 

Hvorfor er det klamt? Fortæl mig gerne præcis hvad der gør folk klamme, fordi de ikke står under en vandstråle hver dag? (Når der bliver sagt at de bruger en klud) 

og nej debatten var om hvor tit folk går i bad, ikke andres mening om hvad de mener om folk og deres (i dit hoved) manglede hygiejne. 

Det er squ 100% klammere med folk der kun vasker hænder med vand, for nej det renser ikke dine hænder.

Fordi jeg syntes det er dårlig hygiejne at man ikke går I bad dagligt og et bad inkludere selvfølgelig vask af hele kroppen. 

Jo debatten har udviklet sig. 

Ja det er også klamt  det er også klamt med bremsespor og folk der ædet bussemænd.. 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Flomama

J-star skriver:

Så forstår jeg godt at børn er grove i munden, når voksne mennesker kan finde på at sige sådan noget til andre. 

Stop dig selv. 

Skal man gå og lyve? Hvis nogen direkte spørger mig om det er klamt at de kun går I bad en gang om ugen, skal jeg så lyve for dem? Så kan vi da først snakke om dårlig opførsel 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Flomama

J-star skriver:

For crying out! 

Jeg har stadig ikke sagt til nogen de var klamme! Hvor har jeg skrevet grimt til nogen? Hvor har jeg skrevet til nogen at den person var klam? 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Flomama

Mor og meget mere skriver:

Wow hvor er du grov 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.