Og hvad med dem der føler sig mobbet, fordi de får at vide at de er klamme?? Du bruger ganske vist ikke navne, men en fælles betegnelse for alle der ikke går i bad dagligt. Faktisk rammer du rigtig mange ved at bruge de ord. Så ja, det er meget muligt at du føler dig mobbet, men der sidder også folk bad skærmen der føler sig mobbet af dig (og andre).
Der sidder folk der uberettiget føler at folk nu syntes de er klamme fordi de ikke føler dagligt bad nødvendigt. Måske ikke har overskud til at presse er bad ind dagligt.
Alt sammen startet fordi enkelte brugere er uvidende omkring kroppen og bakterier. (Og ja, du er uvidende omkring emnet hvis du tror man skal vaske alle B-aktierne af kroppen for ikke at være klam).
Og hvis du virkelig er sådan en type der altid siger sandheden og sin mening, selv på et debatforum for du mener alt er tilladt for det er jo bare en holdning, så er det nok ikke første gang at der er nogen der føler sig mobbet af dig. Jeg håber at du vil tage det til dig, for nu ved du hvordan det føles at føle sig mobbet. - Og ja, mobning foregår ofte uden mobberen faktisk er klar over at det er hvad de gør.
Så du tager alt til dig?
Hvis nogen skriver at de ikke kunne tænke sig at blive tykke for det synes de er utiltrækkende,så skal alle overvægtige føle sig mobbet?
( jeg er selv overvægtig ,bare lige inden du skriver jeg er ufølsom fordi nu mobber jeg tykke mennesker)
Eller den tråd om size 0 hvor der blev diskuteret hvor vidt en size 0 er for meget eller ej- er det så også mobning.
Hvad med de tråde om børnetøj hvor man skiftevis skriver at dem der går op i mærker osv er nogle miljøsvin - og stakkels deres børn for man er jo enormt overfladisk hvis man går op i mærketøj- eller dem der kun køber genbrug er nærige og det er synd for deres børn-. er det også mobning?
Hvad med amning kontra flaske?
Eller hjemmepasning kontra inst?
Og hvad med dem der går ind for abort- er det ikke stødende for dem der ikke kan få børn?
Uha hvis man ikke må skrive noget som helst uden at få skudt i skoen at så sidder der nogen der føler sig mobbet- hvor længe tror du så vi har et debatforum herinde?
Jeg er tyk - jeg hjemmepasser-langtidsammer har været teenmor og nu gammel mor- har født 8 børn og er arbejdsgiver.
Rigtig mange ting som folk har en holdning til - men jeg formår stadig at se objektivt på debatten for det den er - en debat hvor holdninger udveksles og debatten kan gløde Også når folk fortæller mig at alt hvad jeg er og står for - er det modsatte af dem- så føler jeg mig ikke mobbet ,men synes det giver en int debat at forskelligheder debatteres. .
Og ikke som om at nu skal vi dælme ikke skrive andet end tillykke til den næste gravide og ikke andet-
Lad os nu passe på vi ikke bliver for sarte ,og ja det skrev jeg med fare for at få skyld for at mobbe- men synes sgu det her er lidt overkill at blive ved med at dunke en person for at svare i en debat.