Gå hjemme til barnet er 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2018

God-mor

Anonym skriver:

Er man bitter fordi man fortæller sine oplevelser om børn der har været hjemme i 3 år og er blevet asociale og ikke kunne begå sig med andre børn? 

Jeg kan ikk se hvad det har med bitterhed st gøre. Jeg har både tiden og muligheden for at have mit barn hjemme hver dag. Men det er et bevidst valg at sende ham afsted da det giver ham mere end bare at være hjemme. 

Min holdning. Men det gør ikke en bitter bare fordi man ikk deler andres. Du føler dig åbenbart meget stødt med sådan en bemærkning 

Ja du har ret. Jeg føler mig stødt, fordi det ikke passer at børn bliver asociale. Men du har måske stort kendskab til hjemmepassede børn under 3 år? Eller hvor henter du din erfaringer fra. Det kunne være interessant at høre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2018

God-mor

mor:) skriver:

Faktisk undrer det mig at du som pædagog kan sige at børn under tre år har behov for at komme i institution. 

Hvad er det for nogle vigtige aktiviteter? 

Det er ikke en del af pensum på seminariet kan jeg godt afsløre  

Anmeld Citér

13. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
God-mor skriver:

Det er ikke en del af pensum på seminariet kan jeg godt afsløre  

Kan du komme med nogle eksempler på de pædagogiske aktiviteter som er så vigtige for barnets udvikling at det bør passes af fremmede? 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

God-mor

Kan du komme med nogle eksempler på de pædagogiske aktiviteter som er så vigtige for barnets udvikling at det bør passes af fremmede? 

Nej de meget vigtige aktiviteter, har jeg ikke kendskab til Men vil meget gerne lytte, hvis nogle kan dokumentere det med noget forskning på området. 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

Anmeld Citér

13. oktober 2018

God-mor

Det tænkte jeg nok Tillod mig alligevel at respondere 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

God-mor skriver:

Nej de meget vigtige aktiviteter, har jeg ikke kendskab til Men vil meget gerne lytte, hvis nogle kan dokumentere det med noget forskning på området. 

Hov det var slet ikke dig jeg ville citere - Sorry. 

Jeg vil som pædagog der både har været i vuggestue og børnehave sige at det absolut ikke er et behov for børn under 3 år at komme i institution - De åh så vigtige aktiviteter foregår om formiddagen i ca 30 min. Mange af de aktiviteter er da fine og har enten fokus på finmotorik/grivmotorik/sprog eller noget andet - men alt sammen noget man selv kan give sit barn. Det er i min optik absurd at sige at er barn under tre år burde passes af andre fordi det så går hurtigere eller hvad der stod. Det er vel ligegyldigt om barnet går når det er 10 måneder eller 14 måneder. 

Man kan godt lære sit barn at vente på tur - som man også arbejder med i børnehaven, også selvom barnet har gået i vuggestue. Tænker det har noget at gøre med at børn under tre år er noget mere behovsstyret. 

Vores økonomi er desværre ikke til at vi kan hjemmepasse - men jeg bilder ikke mig selv ind at det er for mit barns bedste at komme afsted hvet dag. 

Nå men det var min holdning. desværre har jeg ikke fakta - men vil da prøve at finde det. 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

Anonym

Eller også var du ikke god nok til at hjælpe børnene ind i en legerelation, fordi du havde travlt med dine fordomme? 

Jeg? Øh jeg skal da ikke opdrage eller på anden vis hjælpe andres børn? 

Jeg er hverken pædagog eller noget som helst så det var noget af en spand l*** at lukke ud 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

Anonym

God-mor skriver:

Ja du har ret. Jeg føler mig stødt, fordi det ikke passer at børn bliver asociale. Men du har måske stort kendskab til hjemmepassede børn under 3 år? Eller hvor henter du din erfaringer fra. Det kunne være interessant at høre? 

Jeg har flere veninder og en gammel kollega som alle fik der børn passet hjemme frem til børnehave alderen og samtlige har udtalt at hvis de kunne gøre det om havde det gjort der da deres børn er blevet asociale og havde super svært ved at begå sig med andre børn. 

Så bare fordi du føler dig stødt så er jeg bitter? Nah der er vidst dig selv der er bitter her 

Anmeld Citér

13. oktober 2018

Anonym skriver:

Jeg? Øh jeg skal da ikke opdrage eller på anden vis hjælpe andres børn? 

Jeg er hverken pædagog eller noget som helst så det var noget af en spand l*** at lukke ud 

Okay - hvordan kunne du så se de var dårligere end andre socialt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.