pain is temporary. Quiting lasts forever.
God-mor skriver:
Nej de meget vigtige aktiviteter, har jeg ikke kendskab til
Men vil meget gerne lytte, hvis nogle kan dokumentere det med noget forskning på området.
Hov det var slet ikke dig jeg ville citere - Sorry.
Jeg vil som pædagog der både har været i vuggestue og børnehave sige at det absolut ikke er et behov for børn under 3 år at komme i institution - De åh så vigtige aktiviteter foregår om formiddagen i ca 30 min. Mange af de aktiviteter er da fine og har enten fokus på finmotorik/grivmotorik/sprog eller noget andet - men alt sammen noget man selv kan give sit barn. Det er i min optik absurd at sige at er barn under tre år burde passes af andre fordi det så går hurtigere eller hvad der stod. Det er vel ligegyldigt om barnet går når det er 10 måneder eller 14 måneder.
Man kan godt lære sit barn at vente på tur - som man også arbejder med i børnehaven, også selvom barnet har gået i vuggestue. Tænker det har noget at gøre med at børn under tre år er noget mere behovsstyret.
Vores økonomi er desværre ikke til at vi kan hjemmepasse - men jeg bilder ikke mig selv ind at det er for mit barns bedste at komme afsted hvet dag.
Nå men det var min holdning. desværre har jeg ikke fakta - men vil da prøve at finde det.
Anmeld
Citér