Gå hjemme til barnet er 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

Men det sjove er bare at ingen skriver og spørger de hjemmepassende med en virkelig oprigtig nysgerrighed, om det virkelig kan passe at det er bedst at passe hjemme. Det virker nu mere som behovet for at fortælle “vs/bh” forældrene at hjemmepasning er bedst.

Nu blev der reageret på at nogle skrivet st børn bliver asociale og ikke har godt af st være hjemme. At det ligefrem er egoistisk. 

Fakta er at det ikke er sandt. Jeg har bl.a. skrevet at man kan læse artikler om det for argumentationens skyld - ikke for st give mødre der har "valgt" institution dårlig samvittighed - det ville være absurd da alle mine tre børn startede i institution fra 11 måneder. 

Så jeg kan slet ikke forstå at det er dårlig samvittighed osv. du får ud af det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

“Virkelig dumt” at få sine børn passet fra 1 års alderen?! 

Kan mærke det er bedst at vi lukker den her. Jeg har ikke alt muligt evidens at basere mine meninger og holdninger på, men jeg gider fandme ikke sidde og læse at det er virkelig dumt at lade sine børn blive passet fra de er 1 års alderen, fordi man ikke kan/vil/har mulighed for at gå hjemme med dem. 

Det er da absolut ikke det hun skriver - prøv at læse det igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.