Det er ikke fordi jeg vil tvinge ham, men jeg er bare lidt desperat for at holde sammen på min familie 
Jeg VED at rigtig mange muslimer vil snakke om det her, mine forældre er meget vellidt i området vi bor i.
Og selvfølgelig kan jeg ikke tvinge ham, men jeg er virkelig sat i en situation der er hammer svær!
Det er noget rod. Ingen burde stå overfor sådan et valg. Men ja, der er nogle dage til fredag, og jeg har en aftale med mødrehjælpen snart. Så jeg håber der kommer lidt ro på snart, omend får jeg støtte som jeg har ventet på nu mellem jul og nytår.
Og det er lige præcis DET der er umodent af dig.
Du skal sgu ikke holde sammen på din familie.
Det er din familie der svigter dig og din familie der burde støtte dig der splitter familien.
Du burde vise dig voksen og sige fuck til det hele. Og hvad så at folk vil snakke? Du har din skønne kæreste og snart barn.
Og hvad så hvis din familie slår hånden af dig? Du har din skønne kæreste og snart barn.
Intet af alt det du bekymre dig om betyder en skid. Det der betyder noget er dit og din kærestes forhold for det er JER der skal være forældre. Det er JER der skal skabe et hjem til jeres barn.
Igen at du ikke er gået endnu fra din familie viser at du ikke er moden. Hver gang du skriver så er det: mig mig mig mig. Jeg har det hårdt, jeg bliver presset osv.
Hvad med presset på din kæreste? Både fra dig og din familie?
Ja du har det hårdt, ja du bliver nok smidt ud, ja du mister måske din familie
MEN du HAR muligheder for at gøre noget. DU har muligheder for at handle voksent og være loyal overfor din kæreste og vise ham respekt og kærlighed og tillid, men DU vælger istedet at blive og vente til fredag og være en mega dårlig kæreste ( Sorry)
Fint du har en aftale hos mødrehjælpen, men kan ærligtalt ikke se hvad det skulle hjælpe. Fortæller du dem alt det du skriver her bland at du er blevet skubbet af din far mm. Så vil de også sige at du skal væk her og nu. Det har rigtig mange sagt til dig her og du har ikke gjort en skid. Du er ikke moden og voksen nok til at gøre hvad der er bedst for dig og dit barn og jeg må indrømme jeg er ved at blive bekymret for dit barn. Hvis du allerede nu er så hjælpeløs og ikke kan tage ansvar og konsekvenserne hvad så hvis du bliver stillet i ligne valg en dag med dit barn?
Hvis din mor og far presser dig og truer dig til noget du skal gøre ( få barnet omskåret, på opdragelsestur eller alt mulig andet )
Hvis ikke du er stærk nok nu hvad så når det vil gå ud over barnet? Jeg er stærkt bekymret for dit barn mht til din modenhed og ansvarlighed. Jeg har desværre kva mit arbejde set mange som dig og flere af dem ender senere med at have kommunen hængende over hovedet. Og dette er ikke ment som en trussel men en reel bekymring. Hop nu ud af mor og fars lænker. De lænker er kun tilstede i dit hoved. Det er psykiske lænker og uanset hvad så kan du ikke løse denne situation. Du skal have et barn med en ikke muslim. Sådan er det. Det er ikke dig der skal løse din far og families såret stolthed. De må selv vælge hvad de vil.
Så hør min råd. Kom væk nu og ikke på fredag og vis din kæreste at du er voksen nok til selv at tage kampen op. Udsætter du ham for det på fredag VIL det blive et sår i jeres forhold. Et sår som måske heler igen, men måske vil det altid blive en ting i mellem jer. Så bliv dog voksen