Perle1 skriver:
Kort update.
Jeg er startet i en ny klasse, og var heldig at få mit studie flyttet til byen.
Datoen for vielsen fastlagt
Det finder 5.5.18
Min mor og mormor kommer, og så selvfølgelig min kærestes forældre. jeg snakker med min mor og storesøster. Min mor har undskyldt. Vi ses i smug, fordi min far ikke ønsker nogen af dem snakker med mig.
Min mor forsøger at få min far med. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så frygter jeg det. Det vil være ekstremt underligt, og min kæreste er ikke særlig begejstret . Han vil heller ikke have at vores søn kommer til at være alene i nærheden af min far. Ja faktisk vil han helst have, at han ikke rigtig får så meget at se til vores søn.
Skal min far med, eller er det helt ok, at min kæreste ikke vil have ham med?
Det er mest for min mors skyld, hun tror at hvis min far ser vores vielse, så vil det hele løse sig.
Ærlig talt så holder jeg med din kæreste.
Han ( din far) har været voldelig overfor dig og udvist bekymrende adfærd.
Du bliver simpelhent nød til at stoppe med at føje din familie. Du må sige fra over for din mor og sige at du ikke ønsker din far med på denne dag og at han ikke skal forvente at han vil være nogen større del af jeres børns liv.
Hvorfor skal jeres bryllupsdag bruges til at din far falder til ro? Han er voksen og må selv tage ansvar. Han ønsker jo tydeligvis ikke kontakt ellers ville han ikke ønske at din mor ikke så dig. Hvordan hænger det egentlig sammen at hun ser dig i skjul og samtidig forsøger at få ham med?
Jeg syntes faktisk det er på tide du støtter din kæreste/ kommende mand og viser loyalitet overfor ham og lytter til hans ønsker ( som er ret rimelige  
istedet for konstant at spørge fremmede ( på baby.dk Eks) om din familie ikke IGEN har flere rettigheder til at bestemme end din kæreste har.
Husk lige på at barnet også er hans barn. Er han utryg ved at din far er alene med HANS barn så har du sgu bare at respektere det.
Husk det også er hans bryllupsdag.
Du er altså ikke enehersker og må sgu til at sige fra overfor din familie OG give din kæreste/ kommende mand lidt respekt for uden tillid og respekt for hinanden vil kærligheden dø. HAN har vist han respektere dig ved Eks at gifte sig for din families skyld. NU er det sgu DIN tur
Ja Sorry den lidt hårde tone, men syntes virkelig ikke DU opfører dig som nogen god kæreste eller ansvarlig forældre hvorimod han virkelig gør det rigtige.
Hvis min far havde været voldelig overfor mig så havde han aldrig fået lov at nærme sig mit barn.