Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Jeg og kæresten er kommet frem til at vi skal giftes. Vi ønsker begge fred fra min familie, så det er det vi gør. På rådhuset helt almindeligt.

Han er for vild, din kæreste! Husk på alt dette om nogen år når du står og er ved at kaste op over hverdag, madpakker, slaviske børnerutiner, tavshed i sofaen de fleste aftener og et sexliv der godt kunne bruge et pust. Manden her, vil gøre freaking ALT for dig. Du må aldrig tænke tanken at skifte ham ud! 

Kæmpe credit til din voldsomt godhjertede og tolerante kommende mand!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. januar

Newsence

Profilbillede for Newsence
stresset over kommune og a.kasse. Det vil bare ikke som jeg vil...
Mor11 skriver:

Han er for vild, din kæreste! Husk på alt dette om nogen år når du står og er ved at kaste op over hverdag, madpakker, slaviske børnerutiner, tavshed i sofaen de fleste aftener og et sexliv der godt kunne bruge et pust. Manden her, vil gøre freaking ALT for dig. Du må aldrig tænke tanken at skifte ham ud! 

Kæmpe credit til din voldsomt godhjertede og tolerante kommende mand!

Enig. TS skylder ham SÅ meget tak. 

Og så håber jeg lidt TS har en lidt dårlig snag i munden efter hun tvivlede på hans kærlighed herinde. 

Jeg kan kun håbe det ikke bliver en ting i mellem dem i fremtiden. 

Anmeld Citér

3. januar

Nogensmor??

Profilbillede for Nogensmor??
Perle1 skriver:

Burde man ikke ofre noget for hinanden ? Han kan hjælpe mig ud af det her, men vælger at ignorere. Hvis jeg betød så meget som han siger så havde han kraftedme hjulpet mig og støttet mig! Men han vil ikke engang prøve at bygge bro med min familie.

en muslimsk vielse er ikke engang juridisk bindende. 

man blir jo ikke bare gift for sjov..

Anmeld Citér

3. januar

Perle1

Profilbillede for Perle1
Nogensmor?? skriver:

Hvad prøver du at fortælle med den kommentar? Man får heller ikke børn for sjov.

i sidste ende var vi enige om at blive gift, fordi vi begge gerne vil have en fremtid og familie sammen. Og det var en erklæring til os begge to. Mere er der ikke i det.

nu vil min familie endelig lade os være i fred og legemet liv, som vi ønsker, på vor egne præmisser

Anmeld Citér

3. januar

Perle1

Profilbillede for Perle1
Nogensmor?? skriver:

Hvad prøver du at fortælle med den kommentar? Man får heller ikke børn for sjov.

i sidste ende var vi enige om at blive gift, fordi vi begge gerne vil have en fremtid og familie sammen. Og det var en erklæring til os begge to. Mere er der ikke i det.

nu vil min familie endelig lade os være i fred og legemet liv, som vi ønsker, på vor egne præmisser

Anmeld Citér

3. januar

Nogensmor??

Profilbillede for Nogensmor??
Perle1 skriver:

du får det til at frem stå at i bare SKAL giftes fordi det vil din familie have..

i danmark er det z efter langt fra normalt man blir da ikke gift med en for at slutte fred..

Anmeld Citér

3. januar

Perle1

Profilbillede for Perle1
Nogensmor?? skriver:

du får det til at frem stå at i bare SKAL giftes fordi det vil din familie have..

i danmark er det z efter langt fra normalt man blir da ikke gift med en for at slutte fred..

Nej det giver jeg dig ret i. Jeg er heller ikke glad for det er under disse omstændigheder. Men jeg var lidt bange for min sikkerhed også, hvis vi ikke gennem fører.

men ja, vi fortsætter vores forhold som det har været. Så må vi, hvis vi er sammen til den tid få  os et rigtigt bryllup. Med fest og det hele. 

Selvom vi begge to ikke rigtigt er så skruk med tanken.

Anmeld Citér

3. januar

HvidSne

Profilbillede for HvidSne
Perle1 skriver:

Nej det giver jeg dig ret i. Jeg er heller ikke glad for det er under disse omstændigheder. Men jeg var lidt bange for min sikkerhed også, hvis vi ikke gennem fører.

men ja, vi fortsætter vores forhold som det har været. Så må vi, hvis vi er sammen til den tid få  os et rigtigt bryllup. Med fest og det hele. 

Selvom vi begge to ikke rigtigt er så skruk med tanken.

Hvis du i ramme alvor er bekymret for din sikkerhed, hvis du ikke bliver gift med din kæreste, så håber jeg virkeligt, at du holder dig langt, langt væk fra din familie.

Ellers håber jeg, jeg misforstår, hvad du mener med "sikkerhed".

Anmeld Citér

3. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nogensmor?? skriver:

På den anden side er det da et LANGT større skridt at sætte et barn i verden end at blive gift. 

Anmeld Citér

3. januar

Newsence

Profilbillede for Newsence
stresset over kommune og a.kasse. Det vil bare ikke som jeg vil...
Perle1 skriver:

Ej det må du ikke tro. 

Intet sker på jeres præmisser. I bliver gift fordi andre har forlangt det. Din familie ved nu at de har magt over jer. 

Havde det været på jeres præmisser så havde I fra starten gjort som I sammen fandt bedst og så havde hele denne tråd jo ikke været nødvendig for slet ikke at tale om jeres bryllup.

kan sgu godt forstå I ikke er skruk på ideen om bryllup og fest pt og med al sandsynlighed bliver I det aldrig. Og hvorfor? Fordi magien og i sær det frie valg er taget fra jer. Det har I overladt til andre.

fint nok at I tager et valg om rådhuset, men for både din egen og din kommende mand skyld, så lad være med at gøre det rosenrødt for så vil din kærestes kæmpe offer( at makke ret i forhold til din familie) bliver gjort til en bagatel og det er det bestemt ikke.

HAN har givet et løfte, fordi HAN vil gå gennem ild og vand for dig og du skylder ham så meget tak for du har ikke støttet ham i det her, ihvertfald i følge dine egne indlæg.

Så husk hans store kærlighed og lad være med at banalisere det som fælles løfte for han fortjener meget mere end det. 

Start jeres liv sammen og kom ud af andres lænker. Eks snak allerede NU om dåb/omskæring mm så I fælles er helt afklaret omkring det. Og husk endelig at man tager noget men man giver også. Ikke alt i fremtiden kan foregå på din families måde. Din kæreste/ mand skal også have sin kultur og traditioner med i jeres babys liv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.