Perle1 skriver:
Vise ord.
det er problemet. Min kæreste er ligeglad med at jeg glider smidt på gaden fredag.
Han ville ikke engang giftes med mig islamisk
og det er ellers ikke juridisk bindende. Mine forældre mener han ikke elsker mig nok siden han ikke vil skåne mig.
På fredag forventer Mike forældre at han frier - min kæreste har lige skrevet til mig I en SMS, at han ikke frier. Han vil hente 3 fyttekasset, og så kan jeg ellers bare køre hjem med ham bagefter.
Det er meget mærkeligt at han skriver sådan. At han er så rolig i situationen forekommer mig absurd.
Og han mener at jeg sagtens skal klare at miste min eneste familie. FORDI hans mor i sin tid blev smidt ud hjemmefra..
hvad er det for noget at sige?
Nu blir jeg simpelhen nød til at svare i denne her tråd, selvom jeg havde "svoret" at jeg ik ville!!
Din kæreste er da nød til at tage det stille og roligt, og helt klart være den fornuftige i det her forhold, for det magter du tydeligvis ik lige nu!!
Han lader dig på ingen måde, blive smidt på gaden! Han hjælper DIG med at flytte ud, og ind i JERES fælles nye hjem, hvor i sammen, skal til at skabe jeres egen familie, som på ALLE måder er helt uafhængig af både din og hans familier!
Nu er du nød til at tage dig sammen og blive voksen, for lige nu opføre du dig godt nok ik særlig fornuftigt.
Så stop og tag dig sammen og sæt pris på din kæreste, som tydeligvis ønsker at støtte dig og være far for HANS barn!
Og personligt mener jeg at ægteskab er en forældet instution. Man gifter sig ik af pligt, men af kærlighed og lyst. Ik pga religion eller andre mennesker forskruet forventninger, til hva det er "rigtigt" og "forkert"
Self har far fuldstændig de samme rettigheder, som mor. Og det gælder hva endten man er gift eller ej.
Læg for din egen skyld, din familie på is det næste lange stykke tid og bed dem blande sig helt udenom jeres kommende familie!!!
Igen, Dejligt at din kæreste virker mere fornuftig! Vh Stine