Perle1 skriver:
Mener du det? Hvor kan jeg læste at et barn født udenfor ægteskab har de samme rettigjeder?
jeg har svært ved at finde nogle sider på internettet..
jeg var ikke engang kløgtig nok, til at forstå at det endnu engang var et forsøg på manipulation..
Rooolig nu! I Danmark lever vi ikke efter religion! Mine børn er begge født udenfor ægteskab - jeg har aldrig været gift! Og nu er de ovenikøbet også delebørn! Men.. far og jeg har stadig delt forældremyndighed
når du har født, går din kæreste ind på borger.dk og siger "ja tak" til at han er far til jeres barn og så er det dét
Din familie er ikke sund for dig lige nu. Kom nu væk, ingen grund til at vente til den 6. Kære ven.
Og så taler du lige med dine svigerforældre og din kæreste om hele møllen omkring graviditet, forløb og rettigheder når du er faldet lidt til ro. Din familie bruger jeres religion til at manipulere med dig lige nu. Det er meget muligt at man indenfor islam ikke ser faren som værende noget som helst, hvis man ikke er gift - men juridisk set - lovmæssigt set - er det slet ikke sådan det forholder sig.
religion og lov er to heeeelt forskellige ting.
Anmeld
Citér