Mor presser til abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2017

HBV

Jeg har ikke læst hele tråden, men er det korrekt forstået at din kæreste ikke er muslim ? Hvis ikke, har han så planer om at konvertere ? Jeg tror IKKE, at din familie vil acceptere ham på den betingelse at I er forlovede i et år og du får en abort nu -hvis ikke han er muslim.. Jeg tror bare at det er noget din far siger, for at få gjort dig lidt blød og makke ret.

Noget andet er...har du prøvet at konfrontere din familie -primært din far med det faktum at det er haram at få en abort ??? Din baby har jo ifølge islam allerede fået blæst sin sjæl ind i sig og er dermed et levende menneske. 

Ma salaam fra en konvertit 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2017

Perle1

Der er kommet lidt mere ro på hjemmefronten! Og heldigvis for det..

Min mor krøb til korset og sagde hun stadig elsker mig, og vi nok skal løse det her.

tror endelig de er ved at indse, at jeg skal være forælder til sommer.. Men jeg flytter hjem til kærestens forældre den6. Januar indtil vi flytter som er den 20..

godtnytår fra mig 

Anmeld Citér

31. december 2017

Rikkemor89

Perle1 skriver:

Der er kommet lidt mere ro på hjemmefronten! Og heldigvis for det..

Min mor krøb til korset og sagde hun stadig elsker mig, og vi nok skal løse det her.

tror endelig de er ved at indse, at jeg skal være forælder til sommer.. Men jeg flytter hjem til kærestens forældre den6. Januar indtil vi flytter som er den 20..

godtnytår fra mig 

Hvor er det dejligt & hører ❤️

Anmeld Citér

1. januar 2018

Perle1

Rikkemor89 skriver:

Hvor er det dejligt & hører ❤️

Tak .

I dag får resten af familien (min) besked. Min far har tænkt sig at fortælle det. Man kan sige, at de alligevel skulle vide besked før eller siden.

Er bare ikke helt tilfreds med at det er på den 1. Januar han fortæller det.. 

men han lytter sgu ikke til mig. jeg kan stå og sige nok så mange ting, men han hører ikke..

Anmeld Citér

1. januar 2018

Perle1

Hjælp!! 

Nu ved hele min familie det, og Fuck et kaos.

min far skriger stadig.

min kæreste skal snakke med ham på fredag, hvor min kæreste vil fri så vi kan blive forlovet.

Men mine forældre er LANGTFRA glade og forventer at kæresten øjeblikkeligt bliver gift med mig. De siger at når vi ikke er gift så har barnet ingen far eller nogen rettigheder. Hvad er det helt præcist de mener? Jeg ved tydeligvis ikke meget om det at få børn udenfor ægteskab.

Anmeld Citér

1. januar 2018

Stivdie

Perle1 skriver:

Hjælp!! 

Nu ved hele min familie det, og Fuck et kaos.

min far skriger stadig.

min kæreste skal snakke med ham på fredag, hvor min kæreste vil fri så vi kan blive forlovet.

Men mine forældre er LANGTFRA glade og forventer at kæresten øjeblikkeligt bliver gift med mig. De siger at når vi ikke er gift så har barnet ingen far eller nogen rettigheder. Hvad er det helt præcist de mener? Jeg ved tydeligvis ikke meget om det at få børn udenfor ægteskab.

Ro på du, dine forældre prøver bare stadig at skræmme dig (til at ombestemme dig?). I det danske samfund har et barn født udenfor ægteskab fuldstændig de samme rettigheder som et barn født i ægteskab. Jeg har to børn. Den ældste blev født før vi blev gift og den yngste efter. Den eneste forskel er, at ved den store skulle vi udfylde faderskabsattest, s min kæreste blev registrereret som faderen og kunne få delt forældremyndighed. Ved den lille skulle vi ikke, for da vi er gift nu, antages det automatisk at min mand er faderen. 

Anmeld Citér

1. januar 2018

Perle1

Stivdie skriver:

Ro på du, dine forældre prøver bare stadig at skræmme dig (til at ombestemme dig?). I det danske samfund har et barn født udenfor ægteskab fuldstændig de samme rettigheder som et barn født i ægteskab. Jeg har to børn. Den ældste blev født før vi blev gift og den yngste efter. Den eneste forskel er, at ved den store skulle vi udfylde faderskabsattest, s min kæreste blev registrereret som faderen og kunne få delt forældremyndighed. Ved den lille skulle vi ikke, for da vi er gift nu, antages det automatisk at min mand er faderen. 

Mener du det? Hvor kan jeg læste at et barn født udenfor ægteskab har de samme rettigjeder?

jeg har svært ved at finde nogle sider på internettet..

jeg var ikke engang kløgtig nok, til at forstå at det endnu engang var et forsøg på manipulation..

Anmeld Citér

1. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Mener du det? Hvor kan jeg læste at et barn født udenfor ægteskab har de samme rettigjeder?

jeg har svært ved at finde nogle sider på internettet..

jeg var ikke engang kløgtig nok, til at forstå at det endnu engang var et forsøg på manipulation..

Rooolig nu! I Danmark lever vi ikke efter religion! Mine børn er begge født udenfor ægteskab - jeg har aldrig været gift! Og nu er de ovenikøbet også delebørn! Men.. far og jeg har stadig delt forældremyndighed når du har født, går din kæreste ind på borger.dk og siger "ja tak" til at han er far til jeres barn og så er det dét  

Din familie er ikke sund for dig lige nu. Kom nu væk, ingen grund til at vente til den 6. Kære ven. 

Og så taler du lige med dine svigerforældre og din kæreste om hele møllen omkring graviditet, forløb og rettigheder når du er faldet lidt til ro. Din familie bruger jeres religion til at manipulere med dig lige nu. Det er meget muligt at man indenfor islam ikke ser faren som værende noget som helst, hvis man ikke er gift - men juridisk set  - lovmæssigt set - er det slet ikke sådan det forholder sig. religion og lov er to heeeelt forskellige ting. 

Anmeld Citér

1. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her. På borger.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. januar 2018

Perle1

Mor11 skriver:

Her. På borger.dk

Mange tak..

jeg har muligvis hørt for meget på Mine forældre. Men de mener at hvis min kæreste Gerne vil være far til barnet, så burde han ikke have problemer med at gifte sig med mig.

hvilket jeg faktisk til dels godt kan se pointen i.. min kæreste forklarer aldrig rigtig hvorfor han ikke vil giftes, men blot at det vil han men ikke endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.