Hvis du skal vise dem du er voksen skal du stoppe med at forsvare og argumentere.
DU skal sige fra og forlade dem NU.
Du har valg men vælger ikke at tage dem. Der findes krisecenter. Ja dem kan du godt komme på.. du har masser af muligheder.
1.Du skriver at du har veninder tæt på men at din mor vil følge med. Så lås døren. Skaber hun sig uden for så ring til politiet.
2. Ta til nærmeste politi st. Og fortæl dem at du i hjemmet er blevet skubbet og ikke tør være der mere og de vil hjælpe dig videre til div. Centre.
3. Ta selv hjem til kæresten og giv fuck i om du forstyrre. Det er da lige meget. Dit helbred og hans baby er i fare så fuck nu alle de dumme undskyldninger. Hvad tror du han helst vil? At du forstyrre en fest aften eller at han mister sit barn? Enten via skub eller via abort..
Og der er flere endnu som flere har beskrevet.
Hvis du vil vise dig moden må du stå fast og tage konsekvensen af deres behandling af dig. Giv fuck i om de slår hånden af dig. Det vil være DERES valg og ikke dit UANSET hvad de prøver at bilde dig ind.
husk på 2 ting:
1. Du kan ikke styre hvad andre gør ved dig men du kan styre hvordan det skal påvirke dig
2. Du er snart mor og baby må og skal være vigtigere for dig end dit ønske om en støttende mor. Har din baby fortjent at du udsætter dig for den behandling? Har din baby fortjent sådanne bedsteforældre? Havde min fam gjort sådan ( og jeg er vild tæt med min fam) så havde de ikke fået LOV af MIG at være en del af mit barns liv.
Anmeld
Citér