Jeg magter ikke mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Det kan godt være, at din datter står op kl fem hver dag, men der laver du selv fejlen. DU skal lærer hende, at det stadig er nat, og at man skal sove videre, hun ved ikke bedre. 

når hun vågner og du står op med hende, så lærer du hende selv at det er helt iorden at stå op på denne tid. Du skal sige "det  er stadig nat, vi skal sove Godnat" det vil selvfølgelig tage noget tid at få vendt hende igen, men du må bare igang med at arbejde med det.

selvfølgelig er det hårdt uden søvn, jeg ved det, for jeg har et barn på nu fem år, som siden blev født, altid er vågnet mange gange hver nat, grundet mit barn er bange for spøgelser, vi lærer barnet hele tiden, at det overhovedet ikke findes.

Jeg er dybt uenig. Du kan ikke lære et barn at sove videre efter 5 hvis de er s mennesker. Det er jeg selv om min puge er og det er ikke muligt for hebde at sove længere ligesom det ikke var muligt for mig. 

Det er piv hårdt især når man også er vågen om natten men vi har lært vores pige at vi hviler til kl 6. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vil osse anbefalde dig lige at få hende tjekket ved en kiropraktorer vi har en pige på 14mdr som pluselig begyndte at skrige igen og var svær at få til at sove den sidste 1 og en halv uge vi var til akut kiropraktorer igår og har allerede en helt anden pige idag 

Kiropraktoren sagde for øvrigt at 1års alderen lige hvor de er begyndt at gå kan de godt få nogle dumme vrid og slag. 

Min pige var låst i højre hofte og midt på ryggen 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det skal jeg nok  tak 

Der er væske på begge øre, så nu skal vi se tiden an i tre uger og ellers skal hub igennem nogle flere undersøgelser, men er glad for vi fik det tjekket 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du må lige skrive hvad ørelægen siger 

Fik citeret mig selv, men der er væske på begge ører

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej far kan jo også være der for hende når hun har ondt men jeg kender det godt, sådan har jeg det også.

Du må lige skrive hvad ørelægen siger. Hvornår har I tid?

Der er væske på begge ørerne, så nu skal vi give saltvandsdråber i tre uger, hjælper det ikke skal vi have en ny tid til diverse undersøgelser 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Der er væske på begge ørerne, så nu skal vi give saltvandsdråber i tre uger, hjælper det ikke skal vi have en ny tid til diverse undersøgelser 

årh hvor synd. men godt at I har fundet ud af det sådan så hun ikke skal have ondt. Håber at saltvandsdråberne hjælper

Anmeld Citér

20. december 2016

Jems

Anonym skriver:

Fik citeret mig selv, men der er væske på begge ører

Årh lille pus  Godt i fik hende tjekket  God bedring med hende 

Anmeld Citér

20. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer
Anonym skriver:

Der er væske på begge øre, så nu skal vi se tiden an i tre uger og ellers skal hub igennem nogle flere undersøgelser, men er glad for vi fik det tjekket 

Stakkels pus, jeg vil anbefale at give smertestillende til natten og se om det har en effekt, det kan hjælpe at hæve hovedgæret.

Hilsen en mor til tre ørebørn 

Anmeld Citér

20. december 2016

Babilooo

Åh.. de ørelæger

mange er ikke meget for at give dræn. Jeg har haft to ørebørn. Væsken er aldrig forsvundet af sig selv. Hvis det ikke ændre sig markant så prøv at presse for dræn .. væske giver meget tendens til infektion og nedsat hørelse (mens væsken er der). Vores søns sprog kom bagud fordi han havde væske i over et halvt år.

Anmeld Citér

20. december 2016

Skouboe

Jeg er også med på at hæve hovedgærdet på sengen og give en panodil som stikpille til natten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.