Jeg magter ikke mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

Benjamins'mor

Smølfine123 skriver:

Åh.. de ørelæger

mange er ikke meget for at give dræn. Jeg har haft to ørebørn. Væsken er aldrig forsvundet af sig selv. Hvis det ikke ændre sig markant så prøv at presse for dræn .. væske giver meget tendens til infektion og nedsat hørelse (mens væsken er der). Vores søns sprog kom bagud fordi han havde væske i over et halvt år.

Det kender jeg alt for godt. 

Jeg døjer stadig med ørerne og det startede da jeg var 9 år gammel. Jeg har aldrig fået dræn, nu har jeg skiftet ørelæge og håber det hjælper. For det er så ulideligt og det bliver bare værre af at ligge ned hvis ikke man kan hæve hovedgærdet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Drwhosaidthat

Vil virkelig også anbefale at give panodil. Både så i kan få sovet, men allermest fordi at din lille pige garanteret har ondt! 

Anmeld Citér

21. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Håber natten er gået lidt bedre

Anmeld Citér

21. december 2016

Drømmerombarnnr2

Til øre-næse- lægen med jer med det samme. Vi gik i to mdr med det samme problem. Vi gik til øre-næse-hals læge og det viste sig at han havde vand på begge øre. Så meget at trommehinden var bed at spænges. Vi har nu fået dræn og der er ingen ting og han sover igennem. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det kan godt være, at din datter står op kl fem hver dag, men der laver du selv fejlen. DU skal lærer hende, at det stadig er nat, og at man skal sove videre, hun ved ikke bedre. 

når hun vågner og du står op med hende, så lærer du hende selv at det er helt iorden at stå op på denne tid. Du skal sige "det  er stadig nat, vi skal sove Godnat" det vil selvfølgelig tage noget tid at få vendt hende igen, men du må bare igang med at arbejde med det.

selvfølgelig er det hårdt uden søvn, jeg ved det, for jeg har et barn på nu fem år, som siden blev født, altid er vågnet mange gange hver nat, grundet mit barn er bange for spøgelser, vi lærer barnet hele tiden, at det overhovedet ikke findes.

Jeg ved godt det ikke er det, som tråden handler om. Men jeg fik faktisk en stor klump i halsen, da jeg læste dit indlæg. 

Du nævner at dit barn siger, at h*n er bange for spøgelser, at I vågner om natten og at I er inde for at fortælle jeres barn, at der ikke findes spøgelser. 

Kan du med 100 % sikkerhed sige, at dit barn ikke ser afdøde? 

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Hej  

kan huske hvordan jeg det første år kunne stå op og græde hver evig eneste morgen. Det er slet ikke for sjov når man siger at mangel på søvn er den bedste form for tortur! 

Det eneste rigtige der kan ske er at du får sovet - ihvertfald får dig en rigtig rigtig god lur, hvor du ikke skal have et halvt øre på hende også. 

Det er foreslået, men tænker virkeligt at du har en ubrugt ressource hos nogle bedsteforældre. Ved godt du har en frygt for at hun vil holde dem vågen en hel nat også, men for dem er det kun én nat, og for dig kan det redde din mentale tilstand totalt! 

Dagene hvor det er værst håber jeg virkeligt du er god til at gøre noget godt for dig selv- køb dit yndlingsslik, gå en tur med en veninde, tag en langt bad eller lige det som virker for dig. Det er bare med at få fyldt op for noget energi - så får du det bedre med dig selv og bliver også en bedre mor for din lille nattebandit  

Mvh 

en seriøst erfaren mor til en søvnterorist  

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved godt det ikke er det, som tråden handler om. Men jeg fik faktisk en stor klump i halsen, da jeg læste dit indlæg. 

Du nævner at dit barn siger, at h*n er bange for spøgelser, at I vågner om natten og at I er inde for at fortælle jeres barn, at der ikke findes spøgelser. 

Kan du med 100 % sikkerhed sige, at dit barn ikke ser afdøde? 

Ja egentlig kan jeg, da vi har haft en meget sød dame ude, for at rense vores hus netop af denne årsag, at vi troede vores barn måske blev vækket af noget åndeligt

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Ja egentlig kan jeg, da vi har haft en meget sød dame ude, for at rense vores hus netop af denne årsag, at vi troede vores barn måske blev vækket af noget åndeligt

Okay. Så undre jeg mig bare over, hvordan kan det så være at du fortæller dit barn at der ikke findes spøgelser? 

Jeg tænker bare, at det måske ikke så meget er jeres bolig, men jeres barn der "tiltrækker" afdøde. Og at det er jeres barn der skal lukkes ned.  

Anmeld Citér

21. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Okay. Så undre jeg mig bare over, hvordan kan det så være at du fortæller dit barn at der ikke findes spøgelser? 

Jeg tænker bare, at det måske ikke så meget er jeres bolig, men jeres barn der "tiltrækker" afdøde. Og at det er jeres barn der skal lukkes ned.  

He He, jeg siger da selvfølgelig til mit barn at der ikke findes spøgelser, ligeså vel som at jeg jo hellere ikke ligefrem  fortælle mit barn at der findes psygopater som faktisk kan finde på at skyde folk på åben gade, fordi nogle går med pistoler, eller knive.

jeg syntes ikke et lille barn skal vide sådanne ting. Og da her ikke er spøgelser, så lyster jeg ikke at kører den længere ud.

Anmeld Citér

21. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Lægen nævnte ikke noget om Panodil, nu har vi givet saltvandsdråber over er par gange i løbet af dagen, samt hævet hovedgærdet, så ser vi om det har en effekt. 

Må indrømme jeg bare er lidt nervøs ober Panodil til sådan nogle små nogle, men måske det er værd at overveje hvis de andre ting ikke hjælper

Vores læge fortalte at vi skal huske at det gør ondt på dem og derfor var det godt med panodil at sove på. 

men ring til din læge og høre hvad han/hun synes om at give panodil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.