Jeg magter ikke mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

anonym12

God ide med ØNHs læge. Det er en god ide at få udelukket problemer med ørene. 

Udover det, så synes jeg ikke det lyder sådan specielt vanvittigt, men vi var også oppe 4.30 i dag og 3.30 i går (Og nej, jeg kan ikke forklare en på 13 mdr det er nat.....tro mig...jeg har prøvet). Jeg går tidligt i seng. Normalt er han oppe mellem 5-6 tiden. Det er meget normalt 

Om natten får en en babs smækket i hovedt (overdrivelse fremmer forståelsen) og så sover vi heldigvis videre for det meste, men han vågner stadig mange gange. På en god nat er vi ned på 2-3 gange.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det gør jeg desværre ikke, men har fået tid ved en ørelæge med gode anbefalinger allerede i eftermiddag. 

Min mand har faktisk selv foreslået at han og vores datter tager ned til hans mor og sover så den store og jeg kan sove, men må indrømme at jeg nok er lidt pyllermor og gerne vil være der for hende hvis hun har ondt  

Ej far kan jo også være der for hende når hun har ondt men jeg kender det godt, sådan har jeg det også.

Du må lige skrive hvad ørelægen siger. Hvornår har I tid?

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Til alle: kam se at jeg i kampens hede har skrevet at hun ofte er og altid har været sur og klynkende, og det er hun selvfølgeligt ikke, men lige da jeg skrev det føltes det som om hun konstant græder  

hun er bare et lidt følsomt barn, som når vi er ude blandt folk har brug for sin mor eller far, og har brug for meget nærhed og derfor godt kan virke lidt pjevset 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej far kan jo også være der for hende når hun har ondt men jeg kender det godt, sådan har jeg det også.

Du må lige skrive hvad ørelægen siger. Hvornår har I tid?

Jeg har tid kl 13:30, så hun kan lige må luren i vuggestuen inden.

og ja jeg ved det jo egentligt godt at han godt kan, det er bare forfærdeligt at være væk fra sit barn når man ved hun er ulykkelig 

Anmeld Citér

20. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hvis det er kommet efter en periode med sygdom. Kunne det evt være væske på ørene.

Vores datter har også haft en uges sygdom. I forbindelse med det fik hun rigtig meget væske på ørene. Det gik 1 måned før det var fortaget sig lidt og vi kunne sove om natten.

Lyder som en god idé at du harfået tid hos lægen. 

Håber snart det vender igen for jer.

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

anonym12 skriver:

God ide med ØNHs læge. Det er en god ide at få udelukket problemer med ørene. 

Udover det, så synes jeg ikke det lyder sådan specielt vanvittigt, men vi var også oppe 4.30 i dag og 3.30 i går (Og nej, jeg kan ikke forklare en på 13 mdr det er nat.....tro mig...jeg har prøvet). Jeg går tidligt i seng. Normalt er han oppe mellem 5-6 tiden. Det er meget normalt 

Om natten får en en babs smækket i hovedt (overdrivelse fremmer forståelsen) og så sover vi heldigvis videre for det meste, men han vågner stadig mange gange. På en god nat er vi ned på 2-3 gange.

Babserne duer desværre ikke mere her, vi giver hende som regel en flaske hvis ikke vi kan få hende til at sove, også stopper hun

det er også bare et skridt tilbage når hun ikke har spist om natten i flere måneder

men ja kl 5 er okay, hvis vi så bare sov om natten

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Hvis det er kommet efter en periode med sygdom. Kunne det evt være væske på ørene.

Vores datter har også haft en uges sygdom. I forbindelse med det fik hun rigtig meget væske på ørene. Det gik 1 måned før det var fortaget sig lidt og vi kunne sove om natten.

Lyder som en god idé at du harfået tid hos lægen. 

Håber snart det vender igen for jer.

Det er startet efter fire dage med snot og feber. Så måske det er pga det

Anmeld Citér

20. december 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Til alle: kam se at jeg i kampens hede har skrevet at hun ofte er og altid har været sur og klynkende, og det er hun selvfølgeligt ikke, men lige da jeg skrev det føltes det som om hun konstant græder  

hun er bare et lidt følsomt barn, som når vi er ude blandt folk har brug for sin mor eller far, og har brug for meget nærhed og derfor godt kan virke lidt pjevset 

Du skrev at når hun skriger er det meget gennemtrængende. Sådan var det med vores lille dreng men han var 4 mdr. Vi var først ved vagtlægen fordi det var tydeligt han havde ondt. Han sagde vent nogle dage. To dage senere var det helt tosset og han skreg og skreg. Jeg kørte til læge som gav penicillin. Samtidig bestilte jeg tid hos ørelægen ugen efter. Og igen røg han på penicillin. Han blev ved at have væske på øret. Og for 14 dage siden fik han så lagt dræn. Det er et helt andet barn vi har nu

Anmeld Citér

20. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Det er startet efter fire dage med snot og feber. Så måske det er pga det

Det kunne godt tænke sig. Prøv med nogle gode bøger under hovedegæret. 

Vi gav vores datter en stikpille til natten. Hun vil ikke tage børne Panodil. Det gav lidt ro på. 

Ved godt man ikke skal give smertestillende unødigt. Men så længe det kunne give lidt ro så vi andre også kunne få lidt søvn.

Anmeld Citér

20. december 2016

anonym12

Anonym skriver:

Babserne duer desværre ikke mere her, vi giver hende som regel en flaske hvis ikke vi kan få hende til at sove, også stopper hun

det er også bare et skridt tilbage når hun ikke har spist om natten i flere måneder

men ja kl 5 er okay, hvis vi så bare sov om natten

Det kan jo også "bare" være en fase? Vi har perioder, hvor vi er mere udfordret med søvn end normalt. Men godt i får tjekket ørene. Det ville være synd for jer alle, hvis hun har væske på ørene og det ikke bliver opdaget. Det kunne det godt tyde på, når det kommer efter en forkølelse. Hjælper det at give panodil?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.