Jeg magter ikke mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Vi har købt Panodil junior, dig i flydende form, men tænker det giver nogenlunde det samme  

så nu er jeg meget spændt på natten

Hvordan er natten gået?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Vi har købt Panodil junior, dig i flydende form, men tænker det giver nogenlunde det samme  

så nu er jeg meget spændt på natten

Her virkede det flydende Panodil ikke lige så godt og det er længere tid om at virke det var meget svære at få i hende og gav til tider dårlig mave 

Men  virkelig for at det er virket ved jer 

Anmeld Citér

23. december 2016

Skouboe

Vi opgav panodil junior i flydende form, fordi det var svært at dosere ordentligt. Ungerne var ikke vilde med smagen, og der skulle ikke ret meget ved siden af eller der blev spyttet ud, før vi ikke længere havde styr på dosen.

Her er det bare så meget nemmere med stikpiller, og fordi de bliver optaget direkte fra tarmen virker de hurtigere.

Børn må max få 50mg paracetamol pr kg kropsvægt pr døgn, så I kan selv regne ud, hvor meget I må give.

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Hvordan er natten gået?

Den er gået rigtig godt, det var svært at putte, tror ikke virkningen var trådt ind endnu. Men da hun først sov, omkring 20:30, sov hun til kl 6:30, tror jeg var inde to eller tre gange bare og give sutten og det var det  

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Her virkede det flydende Panodil ikke lige så godt og det er længere tid om at virke det var meget svære at få i hende og gav til tider dårlig mave 

Men  virkelig for at det er virket ved jer 

Har ikke prøvet stikpillerne, men natten har været virkeligt god med det flydende. Jeg er et helt nyt menneske 

Anmeld Citér

23. december 2016

heaven

Har ikke prøvet stikpillerne, men natten har været virkeligt god med det flydende. Jeg er et helt nyt menneske 

Nuuuuuuurh det var da dejligt for jer alle - det var godt i kom af sted til ørelæge, der var jo så en grund til adfærden.... hold ørelægen op på dræn hvis ikke saltvandet løser det og så tør jeg vist godt sige glædelig jul

kh Jannie 

Anmeld Citér

24. december 2016

Anonym

Skouboe skriver:

Vi opgav panodil junior i flydende form, fordi det var svært at dosere ordentligt. Ungerne var ikke vilde med smagen, og der skulle ikke ret meget ved siden af eller der blev spyttet ud, før vi ikke længere havde styr på dosen.

Her er det bare så meget nemmere med stikpiller, og fordi de bliver optaget direkte fra tarmen virker de hurtigere.

Børn må max få 50mg paracetamol pr kg kropsvægt pr døgn, så I kan selv regne ud, hvor meget I må give.

Det er ikke helt rigtig det du skriver mht optagelsen af stikpiller. 

Selvom det for nogen virker super godt (og det er jo kun godt at der er forskellige administrationsområder), så er optagelsen gennem tarmen væsentlig ringere end ved oral indgift. 

"Efter rektal indgift er absorptionen noget ringere (ca. 60%) og mere variabel. Maksimal plasmakoncentration er ofte under det terapeutiske koncentrationsområde og nås først efter mindst 4 timer." Kilde. Promedicin.dk

Anmeld Citér

24. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Skal man have henvisning til ørelæge? Jeg ringer til egen læge når de åbner.

min mand er her også, men jeg har svært ved at få ro på hende om natten, for ham er det umuligt og hun vækker os alle sammen alligvel. 

Så han står selvfølgeligt op med hende nogle dage, men der er jeg blevet vækket og har været oppe hele natten. Har ikke lyst til at få folk til at passe hende når det er sådan her

Det er netop fordi det er som det er at du skal bede om hjælp udefra.

jeg bad heller ikke om hjælp, men min mor kom selv med den og hvor var det godt for os alle.

det værste jeg har oplevet er denne søvn mangel.

min datter er nu 2,5 år og pt vågner hun flere gange hver nat. Men min krop takler det heldigvis anderledes nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.